Sicondu u rapportu publicatu da u Centru Europeu per a Prevenzione è u Controlu di Malattie (ECDC) recentemente, trà 2022 di ghjugnu à l'aostu, i virus altamente patogeni di l'influenza aviaria rilevati da i paesi di l'UE anu righjuntu un altu livellu senza precedente, chì hà affettatu seriamente a ripruduzzione di l'uccelli marini. Costa Atlantica.Hà infurmatu ancu chì a quantità di pollame infettatu in a splutazioni hè 5 volte quella di u listessu periodu in l'annu passatu.Circa 1,9 milioni di pollame in a splutazioni sò cullati da ghjugnu à settembre.

L'ECDC hà dettu chì l'influenza aviaria seria pò impone un impattu ecunomicu negativu à l'industria avicola, chì pò ancu minaccia a salute publica perchè u virus mutante pò inflectà a ghjente.In ogni casu, u risicu di l'inflessione hè bassu cumparatu cù e persone chì sò strettamente in cuntattu cù l'aviculture, cum'è un travagliadore agriculu.L'ECDC hà avvistatu chì i virus di l'influenza in spezie animali ponu sporadicamente infettà l'omu, è anu u putenziale di causà severi impatti di salute publica, cum'è accadutu in a pandemia H1N1 2009.

Dunque, l'ECDC hà avvistatu chì ùn pudemu micca abbassà stu prublema, perchè a quantità di inflessione è l'area di inflessione sò in espansione, chì anu scoppiatu u record.Sicondu i dati più recenti emessi da l'ECDC è l'EFSA, finu à avà, ci sò 2467 epidemie di pollame, 48 milioni di pollame sò cullati in a splutazioni, 187 casi di inflessione di pollame in cattività è 3573 casi di inflessione di animali salvatichi.L'area di distribuzione hè ancu senza precedente, chì si sparghje da l'Isule Svalbard (situate in a regione di l'Articu Norvegese) à u Portugallu miridiunali è l'Ucraina orientale, affettendu circa 37 paesi.

U direttore di l'ECDC, Andrea Amon, hà dettu in una dichjarazione: "Hè cruciale chì i clinichi in i campi di l'animali è umani, l'esperti di laboratori è l'esperti in salute collaboranu inseme è mantenenu un approcciu coordinatu".

Amon hà enfatizatu a necessità di mantene a sorveglianza per detectà l'infezioni di virus di l'influenza "cu più prestu pussibule" è di fà una valutazione di risichi è iniziative di salute publica.

L'ECDC mette in risaltu ancu l'impurtanza di e misure di sicurezza è di igiene in u travagliu chì ùn ponu evità u cuntattu cù l'animali.


Tempu di Postu: Oct-07-2022