Affettatu da l'influenza aviaria in Europa, l'HPAI hà purtatu colpi devastanti à l'acelli in parechji lochi di u mondu, è hà ancu strettu l'approvvigionamentu di carne di pollame.

L'HPAI hà avutu un impattu significativu nantu à a produzzione di tacchino in 2022 secondu a Federazione Americana di l'Agricoltura.L'USDA prevede chì a produzzione di tacchino hè di 450,6 milioni di lire in Aostu 2022, 16% più bassu chè in lugliu è 9,4% più bassu cà u listessu mese in 2021.

Helga Whedon, direttore generale di u Manitoba Turkey Producers Industry Group, hà dettu chì l'HPAI hà affettatu l'industria di i tacchini in tuttu u Canada, chì significa chì i magazzini averebbenu menu forniture di tacchini freschi di u solitu durante Thanksgiving, hà dettu a Canadian Broadcasting Corporation.

Francia hè u più grande pruduttore d'ova in l'Unione Europea.U Gruppu di l'Industria di l'Ovu Francesi (CNPO) hà dettu chì a produzzione globale di uova hà righjuntu $ 1,5 miliardi in 2021 è hè prevista per cascà per a prima volta in 2022, postu chì a produzzione d'ova diminuisce in parechji paesi, Reuters hà dettu.

"Semu in una situazione chì ùn hè mai stata vista prima", hà dettu u vicepresidentu di CNPO Loy Coulombert."In e crisi passate, avemu usatu per vultà à impurtà, in particulare da i Stati Uniti, ma questu annu hè male in ogni locu".

U presidente di u PEBA, Gregorio Santiago, hà ancu avvistatu recentemente chì l'ova puderia esse in mancanza per via di u focu mundiale di l'influenza aviaria.

"Quandu ci hè una epidemia mundiale di influenza aviaria, hè difficiule per noi di acquistà pollastri di riproduttore", Santiago hà dettu in una entrevista radio, citendu Spagna è Belgio, i dui paesi affettati da l'influenza aviaria, per l'approvvigionamentu di e Filippine di polli da broiler è ova.

 

Affettatu da ucelluinfluenza, i prezzi di l'ovapiù altuchè prima.

L'inflazione è i costi più elevati di l'alimentazione anu spintu à u prezzu di l'avicole è l'ova in u mondu.L'HPAI hà purtatu à l'abbattimentu di decine di milioni d'acelli in parechji lochi di u mondu, aggravendu a tendenza di u fornimentu strettu è spinghje ancu più u prezzu di a carne è l'ova di pollame.

U prezzu di vendita di pettu di tacchinu frescu, disossatu è senza pelle hà ghjuntu à un massimu di 6,70 $ per libbra in settembre, in crescita di 112% da 3,16 $ per libbra in u stessu mese di u 2021, per via di l'influenza aviaria è l'inflazione, secondu l'American Farm Bureau. Federazione.

Bloomberg hà dettu chì u CEO John Brenguire di Egg Innovations, chì hè unu di i pruduttori d'ova senza cage di a nazione, hà dettu chì i prezzi di l'ova in grossista eranu $ 3.62 per duzina di settembre 21. U prezzu hè più altu trà tutti i record di u tempu.

"Avemu vistu i prezzi record per i tacchini è l'ova", hà dettu Berndt Nelson, l'economistu di l'American Farm Bureau Federation."Questu vene da alcune interruzioni di l'approvvigionamentu perchè l'influenza aviaria hè ghjunta in a primavera è ci hà datu qualchì problema, è avà cumencia à vultà in u vaghjimu".


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022