1. L'INVERNO CAUSA A MANCA DI LUMINO

Allora, s'ellu hè l'invernu, avete digià capitu u vostru prublema. Parechje razzi cuntinueghjanu à mette in l'inguernu, ma a pruduzzione rallenta assai.
Una ghjallina hà bisognu di 14 à 16 ore di luce di ghjornu per pusà un ovu. In u mortu di l'invernu, pò esse furtunatu si riceve 10 ore. Hè un periodu naturali di rallentamentu.
Parechje persone piace à aghjunghje luce supplementu, ma aghju ancu sceglie micca di fà. Credu chì i pollastri sò designati per avè sta diminuzione. In ultimamente, senza supplementu cù a luce permette à l'ovu di u pollulu per spannà più d'anni.
In ultimamente, tocca à voi di decide se vulete supplementà. Solu tenite in mente chì i cambiamenti in u clima è a luce pò purtà à una diminuzione di a produzzione d'ova.

U pollulu chì pone l'ova

2. TEMPERATURE ALTE

A temperatura, cum'è a luce, hè un fattore enormu in a produzzione d'ova di e vostre galline. Sì avete un piccu bruscu di a temperatura, e galline ponu piantà di mette ova. E nostre ragazze tendenu à dispiace qualcosa di 90 gradi veramente. Ùn li culpisce micca !
In listessu modu, i ghjorni veramente friddi ponu causà una diminuzione di a produzzione d'ova. E vostre galline anu da aghjustà à a temperatura.

3. QUESTIONI DI DIETA

S'ellu ùn hè micca u tempu d'inguernu, u vostru prossimu passu deve esse di cunsiderà e vostre alimentazione è e scelte supplementari. I pollastri necessitanu una dieta ferma di manciari freschi è acqua. Se vi scurdate di alimentà i vostri gaddini per un ghjornu o dui (l'umani facenu queste cose), e galline ponu piantà di pusà in tuttu.
Se u vostru schedariu di alimentazione ùn hè micca disturbatu, un altru bonu passu hè di assicurà chì e vostre galline manghjanu un alimentu di qualità. Anu ancu bisognu di avè un accessu regulare à i greens è furasteri per i bug.
Ancu s'ellu hè divertente, evite micca dà troppu tratta. Pò impediscenu di manghjà i so alimenti sani. Invece, mandate i zitelli à tirà erbaccia per alimentà i gaddini. Hè esse pruduttivu!
I gaddini anu bisognu di una dieta equilibrata, cum'è tè è mè ! Hanu bisognu d'avè una quantità adattata di proteina, calciu è sali. Ricurdativi, l'acqua dolce hè cruciale per a produzzione d'ova.

4. GALLINI CUVI

Amu una gallina broody, ma quella broodiness ferma a produzzione d'ova. Invece di pusà l'ova, a vostra ghjallina hè avà focu annantu à a difesa è a cova di quelli ova per i prossimi 21 ghjorni o più.
Pudete pruvà à rompe una gallina di a so broodiness, ma preferite solu di lascià ella. A broodiness hè una bella manera di creà una banda autosostenuta. Inoltre, pò piglià ghjorni o una settimana per rompe u broodiness. Lascià ch'ella cova l'ova hè menu travagliu per voi!

5. TEMPU MUTA

Di colpu, e vostre zitelle parenu solu brutte? Puderia esse u tempu per a muda di caduta. Molting hè normale, ma spessu si vede cum'è s'ellu avianu un pocu di ghjorni duru. Ùn hè micca un tempu quandu a vostra banda di pollo pare u megliu.
Molting hè quandu i vostri gaddini sparghje e so vechje piume è crescenu novi. Comu pudete imagine, ci vole assai energia è tempu per una gallina per cultivà novi piume. Calchì volta, per cumpensà u sucker d'energia, e galline cessanu di mette ova.
Ùn ti ne fà; Muta sarà finita prestu, è ova ripiglià prestu! Molting spessu và cù i cambiamenti di stagione. I nostri gaddini tendenu à mudificà versu u vaghjimu o a fini di l'estiu.

6. L’ETA’ DI TU GALLINA

E galline ùn ponenu micca l'ova per tutta a so vita. À un certu puntu, entranu in ritirata di pollo, o cusì u chjamu. E galline stanu fermamente trà sei à nove mesi (dipende da a razza) finu à 2 anni.
Ùn ti ne fà; i gaddini ponnu ova dopu à dui anni, ma tendenu à rallentà. Ùn hè micca anormale per i polli à pusà finu à 7 anni. Avemu i gaddini chì sò quattru è cinque anni chì sò sempre stanu, ma micca ogni ghjornu.
Hè à voi s'ellu vulete mantene i gaddini chì sò entrati in a ritirata di ova. Sì avete solu spaziu per una piccula banda, pò esse difficiule di mantene un pollulu chì ùn hè micca pruduttivu. Hè una decisione individuale; ùn ci hè risposta bona è sbagliata!

7. PESTES E MALADIE INVIDE

Un altru mutivu maiò chì e vostre galline anu cessatu di pusà l'ova hè chì ci hè una pesta o una malatia chì disturba a vostra banda. I dui prublemi più cumuni sò pidocchi è acari. Una infestazione veramente brutta pò impedisce à una banda di pusà regularmente.Sè vo vulete deworm u vostru poultru, pudetecuntatta ci!
Ci sò qualchi signali chì a vostra banda hè malata. Eccu alcuni cose per identificà:
● Cacca anormale
● Ùn ponenu ova
● Tosse o fà rumori strani
● Smetti di manghjà o di beie
● I gaddini ùn ponu stà in piedi
U friddu in i pollastri spessu pruduce slim in a zona di u nasu. I gaddini respiraranu cù a bocca aperta per via di u bloccu di u nasu. Puderete nutà chì i so pettini diventanu pallidi o pruriginanti constante.

8. CAMBIAMENTI IN ROUTINE E VITA

I gaddini sò cum'è i zitelli; amanu a rutina è l'abitudini. Se cambiate a so rutina, a produzzione d'ova puderia cambià. U cambiamentu o ridisegnu di a so coop pò disturbà a produzzione. Avemu aghjustatu un aghjuntu è trasfirìu a so corsa; i nostri gaddini ùn li piacia micca dapoi qualchì ghjornu !
Un altru cambiamentu puderia esse quandu intruduce novi pollastri à a banda. Calchì volta, i ghjallini feranu una greva è piantà di mette ova. Cumu s'aspittà à aghjunghje nuvelle galline ! Per furtuna, i gaddini s'adattanu s'ellu li dà uni pochi di ghjorni o simana.

9. PREDATORS

Ci hè una chance chì e vostre zitelle ponenu ova, ma un predatore li manghja. I predaturi amanu l'ova freschi quant'è noi. I serpenti sò famosi per manghjà ova. Pò dassi un sussurru per truvà una serpente in a vostra scatula di nidificazione.
Se pensate chì questu hè u vostru prublema, u megliu passu hè di capisce cumu a prova di predatori a vostra coop. Pruvate aghjunghje più tela di hardware, rete extra è chjude ogni buchi induve puderanu entre. Questi predatori sò chjuchi è intelligenti!


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021