Chì ghjè a malatia di pus è lacrime in l'ochji di u gattu?
1、I marchi lacrimali sò una malatia o normale?
Ricertamenti, aghju travagliatu assai. Quandu i mo ochji sò stanchi, secreteranu alcune lacrime appiccicose. Aghju bisognu di caccià lacrime artificiali Gocce d'ochju parechje volte à ghjornu per moisturize i mo ochji. Questu mi ricurdeghja di qualchi di e malatie oculari più cumuni di i misgi, assai lacrime di pus è macchie di lacrime spessi. In u cunsigliu di e malatie di l'animali di ogni ghjornu, i pruprietarii di l'animali spessu dumandanu ciò chì hè sbagliatu cù i so ochji? Qualchidunu dicenu chì i marchi di lacrime sò troppu severi, certi dicenu chì l'ochji ùn ponu micca aperte, è certi ancu mostranu un gonfiore evidente. I prublemi di l'ochji di i misgi sò assai più cumplessi di quelli di i cani, certi sò malatie, mentre chì altri ùn sò micca.
Prima di tuttu, quandu scontru i misgi cù l'occhi brutti, avemu bisognu di distingue trà i marchi di lacrime causati da a malatia o a turbidità causata da a malatia? L'ochji nurmali sicreanu ancu lacrime, è per mantene l'ochji umidi, i lacrimi sò secreti assai. Quandu a secrezione hè bassa, diventa una malatia. I lacrimi nurmali scorri in a cavità nasale attraversu i dutti nasolacrimali sottu à l'ochji, è a maiò parte di elli s'evapora gradualmente è sparisce. I lacrimi sò un organu metabolicu assai impurtante in u corpu di u ghjattu, secondu solu à l'urina è l'excrementi, metabolizendu l'eccessi minerali in u corpu.
Quandu i pruprietarii di l'animali osservanu i misgi cù marchi di lacrime spessi, anu da nutà chì i marchi di lacrime sò soprattuttu marroni o neri. Perchè hè questu? In più di moisturizing l'ochji è evitendu a siccità, i lacrimi sò ancu un metudu impurtante per i misgi per metabolizà i minerali. I lacrimi dissolvenu una grande quantità di minerali, è quandu e lacrime sboccanu, sò in fondu à l'area di i capelli sottu à u cantonu internu di l'ochju. Quandu e lacrime s'evaporanu gradualmente, i minerali non volatili restanu appiccicati à i capelli. Certi rapporti in linea suggerenu chì i marchi di lacrime pisanti sò causati da u cunsumu eccessivu di salinu, chì hè cumpletamente incorrectu. U residu di u sali hè un cristallu biancu chì hè difficiuli di vede dopu à seccu cù u clorur di sodiu, mentri i marchi di lacrime sò marroni è neri. Quessi sò l'elementi di ferru in lacrime chì formanu gradualmente l'oxidu di ferru nantu à i capelli dopu avè scontru l'ossigenu. Allora quandu i marchi di lacrime sò pisanti, hè di riduce l'ingesta di minerali in l'alimentariu invece di u sali.
Semplici marchi di lacrime pisanti ùn sò micca necessariamente causati da e malatie oculari, sempre chì aghjustate a vostra dieta in modu adattatu, beie assai acqua è sguassate a faccia spessu.
1 、 Virus infettivu chì causanu malatie oculari
Cumu distinguishà se a terra intornu à l'ochji di u gattu hè causata da malatie o motivi non di malatie in a vita di ogni ghjornu? Basta à osservà uni pochi di aspetti: 1. Aprite e palpebre per vede s'ellu ci hè una grande quantità di sangue in a parte bianca di l'ochji ? 2: Fighjate s'ellu i globuli oculari sò cuparti di nebbia bianca o blu cian; 3: Hè l'ochju gonfiatu è sporgente quandu si vede da u latu? O ùn pò micca esse completamente apertu, cù diverse dimensioni di l'ochji di manca è di diritta? 4: I misgi si grattanu spessu l'ochji è a faccia cù e so zampe davanti? Ancu s'ellu hè simile à lavà una faccia, nantu à una ispezione più stretta, hè completamente diversu; 5: Asciugà e lacrime cù un tovagliolo è osservate s'ellu ci hè pus?
Qualchidunu di quì sopra pò indicà chì i so ochji sò veramente incòmodi per via di a malatia; In ogni casu, assai malatie ùn anu micca bisognu di e malatie di l'ochji, ma ponu ancu esse malatie infizziosi, cum'è u virus di l'herpes più cumuni è calicivirus in i misgi.
L'herpesvirus felinu, cunnisciutu ancu com'è rinobronchitis virali, hè diffusa in u mondu sanu. L'herpesvirus felinu si riproduce è si propaga in e cellule epiteliali di a cunghjuntiva è di e vie respiratorie superiori, è ancu in e cellule neuronali. U primu pò ricuperà, mentre chì l'ultimi fermanu latente per a vita. In generale, u ramu nasali di un gattu hè un gattu novu cumpratu chì hà cuntratu a malatia in a casa precedente di u venditore. Hè principalmente trasmessa da u ghjattu, u mucus nasali è a saliva. I sintomi si manifestanu principarmenti in l'ochji è u nasu, cù pus è lacrime, gonfiore di l'ochji, una grande quantità di secrezione nasale, starnuti frequenti, è frebba occasionale, fatigue è diminuzione di l'appetite. A rata di sopravvivenza è l'infettività di u virus herpes sò assai forti. In l'ambienti di ogni ghjornu, u virus pò mantene l'infezzione iniziale per 5 mesi à a temperatura sottu à 4 gradi Celsius; 25 gradi Celsius pò mantene a tintura suave per un mesi; Infettività di 37 gradi ridutta à 3 ore; À 56 gradi, l'infettività di u virus pò durà solu per 5 minuti.
Cat calicivirus hè una malatia altamente contagiosa chì esiste in parechji gruppi di misgi in u mondu. A prevalenza di i misgi interni hè di circa 10%, mentre chì a prevalenza in i lochi di riunione, cum'è e case di gatti, hè di 30-40%. Hè principarmenti manifestatu in pusizzioni di pus da l'ochji, rossu è inzucchendu in a bocca, è mucus nasali è nasali. A funzione più prominente hè l'apparizione di rossu è gonfiore o vesciche in a lingua è a bocca, chì formanu ulcere. U calicivirus felinu ligeru pò esse recuperatu cù u trattamentu è a forte resistenza di u corpu. A maiò parte di i casi anu sempre una capacità contagiosa di caccià u virus finu à 30 ghjorni o ancu parechji anni dopu a ricuperazione. Un calicivirus severu pò purtà à infezioni sistemiche multiple d'urgani, chì in ultimamente portanu à a morte. Cat calicivirus hè una malatia infizziosa assai terrificante chì hè difficiule di trattà. A prevenzione di i vaccini, ancu s'ellu hè inefficace, hè l'unica suluzione.
Tempu di post: Jul-28-2023