Chì ghjè a malatia di Newcastle?

图片1

A malatia di Newcastle hè una malatia diffusa è altamente contagiosa causata da u paramixovirus aviaria (APMV), cunnisciutu ancu u virus di a malatia di Newcastle (NDV). Hè destinatu à i pollastri è parechji altri acelli.

Ci sò diverse ceppi di virus chì circulanu. Certi incurrenu sintomi ligeri, mentre chì e ceppi virulenti ponu sguassate intere bande non vaccinate. In i casi aguti, l'acelli ponu mori assai rapidamente.

Hè un virus in u mondu sanu chì hè sempre presente à un livellu di basa è apparisce di tantu in tantu. Hè una malatia notificabile, dunque ci hè u duvere di signalà i focu di a malatia di Newcastle.

I ceppi virulenti di u virus ùn sò attualmente prisenti in i Stati Uniti. Tuttavia, i bandi sò testati per a malatia di Newcastle è l'influenza aviaria ogni volta chì un gran numaru d'acelli periscenu in un ghjornu. Epidemie precedenti anu purtatu à a macellazione di millaie di polli è pruibizioni d'esportazione.

U virus di a malatia di Newcastle pò ancu infettà l'omu, pruvucannu una frebba ligera, irritazione oculare è un sensu generale di malatia.


Tempu di post: 13-oct-2023