I cani anu bisognu à esse attenti quandu manghjendu frutti

Questu articulu hè scrittu currispondente à l'articulu precedente "fruttu chì i cani è i misgi ùn ponu micca domestici animali". In fatti, ùn mi pregu micca di manghjà frutti per animali solu. Eppuru, certi frutti sò boni per u corpu, cunsiderendu a basa di cani bassi è di difficultà di ciò chì e persone ùn anu micca prublema, hè faciule d'esse avvistendu per manghjà.

E famiglie di u cane è di u ghjattu ùn ponu miccafrutta di cani

CJHFG (1)

Tuttavia, avemu bisognu ancu di evità a stessa paura. Ancu se a maiò parte di i frutti ùn sò micca bè per i cani, anu sempre bisognu di esse cunsumati à un certu puntu pocu diventanu malati. Ùn diceraghju micca chì un mordaria mi uccidissi, è allora aghju andatu in l'uspidale per induce vomitu aguda.

Durante a festa di festival di primavera, aghju ricevutu qualchì dumanda, alcuni di chì eranu ligated à i cani chì staffariscenu frutti. Unu di i cani di u mo amicu hà arrubatu 1-2 ciliegie, pietre di cherry vomata è hà ritruvatu u ghjornu dopu. Dapoi u periodu d'oru Emeticu di 3 ore, iuggogna à beie più acqua per u cane à Aumentate u metabolismu, cumplettamente pocu di latte è pruvate a diarrea. Ma ùn pensu micca un kernel di ciliegia duverà causà avvelenamentu seriu in i cani.

CJHFG (2)

A pelle di a sandia hè megliu cà a polpa di sandia

Perchè troppu amichi volenu manghjà frutti per i so animali domestici, eccu qualchì fruttu per i prugne di animali di animali di:

I prugne deve esse a prima scelta per i cani. U gustu frescu è dolcemu è umidità moderata è a cellulosa ricca sò boni per cani, in particulare per qualchì cani cun stool è stagni duru. Manghjate u populu secondu u so pesu hè assai utile à a so salute. Dopu a pulizia, sguassate u core di Apple è dà solu a carne di Apple è a pelle.

CJHFG (3)

I pesche, Pourogeloni sò tutti frutti cù zuccheru alti è umizioni. Queste dui frutti ùn sò micca cunsigliati di esse manghjatu, in particulare quelli chì cun diabete. Peares è mele anu bisognu di andà à u core di manghjà carne, chì hè relativamente sicura. Watermelon hè un maravigliu fruttu.

Suggeritu chì quandu i pruprietarii di animali dettianu sassigreria in l'estiu, ùn deve micca dà u casale di andazione di ghjattu, ma almenu per manghjà adpticate. U Zucchinu è U cuntenutu di l'ebbiia buccia di l'arghjentu sò assai menu, chì redute assai u effetti avversi. WAGEMELON BEEL hè ancu una medicina in a criadia di l'animali è a medicina tradiziunale cinese. Hè adupratu per trattà qualchì malatie di i cani.

CJHFG (4)

1: Rimborsu acqua è diurisis. Quandu i misgi è i cani ùn piacenu l'acqua di bevande è urinate menu, ponu manghjà a pelle di sandia per aumentà u so ingestimentu d'acqua. À u listessu tempu, l'oremelone hà ancu l'effettu di u tumatori di diuritu. Basta à beie cù l'urina è l'acqua di rimpiazzà pò ancu esse trattata. In particulare l'inflammazione di a vela, petri, cristallizzazione è fate, Hà un bonu effettu quandu avete bisognu di assai acqua per urinà.

2: TRATTAMENTE CONSIPAZIONE. Cum'è a prugne, una grande dosa di l'abbinimentu di l'alimentariu pò aumentà l'acqua in l'intestini è u stomacu di i misgi è di i cani di alleviate.

3: Per trattà l'utressi è l'ulcri orale, mi ricordu di quella spara umana in a medicina umana soprattuttu per l'ulcare orale, è ancu in a pelle d'animali, hà u listessu effettu. U prublema più grande hè cumu per impedisce u cane da manghjà direttamente. A medicina tradiziunale cinese hè di frittu u buccia di a wilemelone è in a polvere, sprinkle nantu à a ferita o di mischjà cù u meli è l'applicazione à a ferita.

Avete bisognu di coglie sementi è pietre per manghjà frutti

Ciliegie è prugne, cume aghju scrittu in u mo articulu prima, anu u toeinu cyanide in u so core. Parechji amici dumandonu se u pulp fora ùn hè micca velenu è pudete manghjà? A risposta hè iè, u pulp di fora hè comestible. Tuttavia, i cani sò agutu. Hè facilitu per manghjà prima di finisce prima di imballà u core, o cumincià in anticipu quandu vi vede qualcosa nantu à a tavola quandu sapete chì pò manghjà.

CJHFG (6)

Ci sò trè punti per attente quandu manghjendu frutti per i cani

1: Pruvenziona micca di dà u fruttu di i dani cù petre, soprature e petre di pelli sò cusì grandi e tondate cù i partiti di notte. Hè assai faciule per bluccà l'intestini è ancu scorrendu una ferita nantu à l'intestini. I cani ùn morderanu micca o sputanu nuclei, è i so intestini è u stomacu sò più improbabile di digerisce è assorbe. U risultatu finale hè probabile bisognu di chirurgia.

2: Pruvate micca di manghjà frutti cù sementi. Alcuni frutti di l'acqua cuntenenu tossine. Dopu avè masticatu, i tossini saranu dissolti è assorbiti in u stomacu, purtendu à u velenu di cane.

CJHFG (5)

3: Pruvate micca di manghjà troppu fruttu. Manghjendu troppu fruttu in un tempu hè faciule da causà diarrea. Per esempiu, una piccula quantità di banane hè un bonu alimentu. Se manghjate troppu, a volte avarete a stallazione è qualchì volta diarrea.

U fruttu di u sopra cunsigliatu pò esse dettu solu esse adattatu per a maiò parte di i misgi è i cani. Specificamente, ogni animali pò avè a so situazione. Dunque, una volta chì a mascota hà diarrea è vomitu dopu à manghjà, ùn pruvate micca di novu stu fruttu in u futuru. A salute di l'animali vene sempre prima. Ùn si mette micca malatu per suddisfà u vostru appetitu.


Tempu di Post: Mar-01-2022