I cani anu da esse attenti à manghjà frutti
Questu articulu hè scrittu currispondente à l'articulu precedente "fruttu chì i cani è i misgi ùn ponu micca dà animali". In fatti, ùn aghju micca favuritu di manghjà frutti per l'animali solu. Ancu s'è certi frutti sò boni per u corpu, cunziddi a bassa rata d'absorzione di i cani è a difficultà di a maiò parte di a ghjente per ammaistrà quale frutti l'animali ùn anu micca prublema dopu à manghjà, hè faciule d'avvelenatu in u risultatu di lascià di manghjà.
E famiglie di cani è di misgi ùn ponu micca dàfrutti di cani
Tuttavia, avemu ancu bisognu di evità a stessa paura. Ancu s'è a maiò parte di i frutti ùn sò micca boni per i cani, anu sempre bisognu di cunsumà à un certu puntu prima di malati. Ùn diceraghju micca chì un muzzicu mi uccideria, è dopu sò andatu à l'uspidale per induce u vomitu agutu.
Duranti a festa di u Festival di Primavera, aghju ricevutu alcune dumande, alcune di e quali eranu ligati à i cani chì robbanu frutti. Unu di i cani di u mo amicu arrubbatu 1-2 ciliegie, vomited cherry stones è retched u ghjornu dopu. Siccomu u periodu d'oru emeticu di 3 ore hè passatu, suggerenu di beie più acqua per u cane per aumentà u metabolismu, riempia currettamente un pocu di latte è pruvate a diarrea. Ma ùn pensu micca chì un kernel di ciliegia deve causà avvelenamentu seriu in i cani.
A pelle di anguria hè megliu cà a polpa di anguria
Perchè troppu amichi volenu manghjà frutti per i so animali, eccu alcuni frutti per i pruprietarii di l'animali per sceglie:
Apple deve esse a prima scelta per i cani. U gustu frescu è dolce, l'umidità moderata è a cellulosa ricca sò boni per i cani, in particulare per certi cani cun stinimentu o feci duru. Manghjendu mela secondu u so pesu hè assai utile à a so salute. Dopu a pulizia, sguassate u core di u pumu è dà solu a carne è a pelle di u pumu.
Pesche, pira è sandia sò tutti frutti cun zuccaru è umidità. Questi dui frutti ùn sò micca cunsigliatu per esse manghjatu, soprattuttu quelli chì sò cun diabetes. Pere è pomi anu bisognu à andà in u core per manghjà carne, chì hè relativamente sicura. A sandia hè un fruttu maravigliu.
Eccu suggeriu chì quandu i patroni di l'animali manghjanu anguria in l'estiu, ùn deve micca dà à u cane a polpa di anguria, ma ponu apprupriamente lascià uni pochi di pelli di anguria grossa per u cane per manghjà. U zuccaru è u cuntenutu di l'acqua di a buccia di anguria sò assai menu, chì reduce assai l'effetti avversi. A buccia di anguria hè ancu una medicina in l'allevamentu di l'animali è a medicina tradiziunale cinese. Hè usatu per trattà certi malatii di i cani.
1: Replenish acqua è diuresi. Quandu i misgi è i cani ùn piace micca l'acqua potabile è urinate menu, ponu manghjà a pelle di anguria per aumentà a so ingesta d'acqua. À u listessu tempu, a sandia hà ancu l'effettu di diuresi è di drenaje. Ancu beie cù l'urina è rinfurzà l'acqua pò ancu esse trattatu. In particulare per a inflamazioni di a vejiga, i petri, a cristallizazione è cusì, hà un bonu effettu quandu avete bisognu di beie assai acqua per urinate.
2: Tratta a stitichezza. Cum'è i pomi, una grande dosa di buccia di anguria cum'è parte di l'alimentariu pò aumentà l'acqua in l'intestini è u stomacu di i misgi è i cani è alleviate a stitichezza.
3: per trattà a stomatite è l'ulceri orali, mi ricordu chì ci hè un spray d'anguria in a medicina umana in particulare per l'ulcera orali, è ancu in a medicina animale, a pelle di anguria hà u stessu effettu. U prublema più grande hè cumu impedisce u cane di manghjà direttamente. A medicina tradiziunale chinesa hè di frittura a buccia di anguria è macinate a polvera, sprinkle nantu à a ferita orale, o mischjà cù u meli è appricà à a ferita.
Avete bisognu di coglie sementi è petre per manghjà frutti
I ciliegie è i prugne, cum'è aghju scrittu in u mo articulu prima, anu a toxina di cianuri in u so core. Parechji amichi anu dumandatu se a polpa fora ùn hè micca velenosa è pudete manghjà? A risposta hè sì, a polpa esterna hè comestible. Tuttavia, i cani sò aguti. Hè faciule di manghjà prima di finisce l'imballaggio di u core, o principià in anticipu quandu vi vede qualcosa nantu à a tavula quandu sapete chì pò manghjà.
Ci hè trè punti per attenti à quandu manghjate frutti per i cani
1: Pruvate micca di dà u fruttu di u cane cù petri, in particulare i petri di pesche sò cusì grande è tondi cù punte sharp. Hè assai faciule per bluccà l'intestini è ancu scratch una ferita nantu à l'intestini. I cani ùn morderanu o sputanu nuclei, è i so intestini è u stomacu sò più improbabile di digerirà è assorbe. U risultatu finali hè prubabilmente bisognu di cirurgia.
2: Pruvate micca di manghjà frutti cù sementi. Certi frutti d'acqua cuntenenu toxine. Dopu a masticazione, i tossini seranu dissoluti è assorbiti in u stomacu, purtendu à l'avvelenamentu di i cani.
3: Pruvate micca di manghjà troppu fruttu. Manghjendu troppu fruttu in un tempu hè faciule per causà diarrea. Per esempiu, una piccula quantità di banane hè un bonu alimentu. S'è manghjate troppu, avete qualchì volta stinimentu è qualchì volta diarrea.
U fruttu sopra ricumandatu pò esse dettu solu chì hè adattatu per a maiò parte di i misgi è i cani. In particulare, ogni animali pò avè a so propria situazione. Dunque, una volta chì l'animali hà a diarrea è u vomitu dopu à manghjà, ùn pruvate micca questu fruttu in u futuru. A salute di l'animali hè sempre prima. Ùn fate micca malatu per suddisfà u vostru appetite.
Tempu di Postu: Mar-01-2022