E foglie di patate sò assai velenosi
Amici chì tene i misgi ècani sapemu chì li piacemanghja i piantiassai. I cani masticanu l'erba nantu à l'erba fora è i fiori nantu à u vasu in casa. I misgi manghjanu fiori mentre ghjucanu, ma ùn sanu micca ciò chì ponu manghjà è ciò chì ùn ponu manghjà. Avemu spessu scontru i patroni di gatti è cani chì trovanu chì a faccia di l'animali hè gonfia, seriu gonfiore di e vie respiratorie afecta a respirazione, è ancu insufficienza renale è morte. L'articulu precedente "i pianti cumuni ùn sò micca cunsigliatu per i cani è i misgi" parlava principalmente di e piante in casa. Oghje parlemu di e piante chì i cani ùn ponu manghjà fora.
Foglia di patata : a patata hè a quarta più grande cultura alimentaria in u mondu è a Cina hè u più grande pruduttore. Hè piantatu in ogni locu cù nomi diffirenti. "Patata, patata, patata, patata, patata è Yang taro" sò tutti. Perchè cuntenenu assai amidu è proteini, assai prupietari di animali piace à manghjà per i cani. Perchè i cani si ricurdaranu di l'odore dopu l'abitudini alimentari. Quandu si scontranu patate salvatichi o di l'altri populi fora, ponu ancu muzzicà. A patata stessa hà una toxicità bassa, ma e foglie di patata cuntenenu alcaloidi tossichi, principalmente solanine è chitina. Dopu avè manghjatu da i cani, pruvucarà a gola brusgiate è u dolore è a congestion conjunctival.
Se a patata hè germinata è diventa verde, a toxicità aumenterà assai è pruduce l'alcaloidi di solanine. A solanina hè un irritante chì hè facilmente assorbita da i misgi è i cani. Cuminciarà a malati 1-2 ghjorni dopu à manghjà. Se ùn manghjate micca, bavarete, vomiterà, diarrea, rash è edema. Severi sintomi neurologici, eccitazione, corsa pazza, è poi si trasformanu in debulezza, swing marchjendu o ancu paralisi, respirazione debule, tremulu in tuttu, è infine mori.
Morning glory è azalea
Gloria di a matina: Questa hè una pianta chì serà piantata nantu à i cinturi verdi è i muri di parechje cumunità. Hè assai bellu dopu à cullà u muru. Quandu un cane passa, hè veramente bè di muzzicà una bocca di gloria di a matina, ma se u cane manghja troppu, serà avvelenatu, prima affettendu u sistema digestivu gastrointestinali, vomitu, diarrea è ancu sanguinamentu. Seriu affetterà u nervu di u cervellu, e malatie di u sistema nervu, cunvulsioni è cusì.
Rhododendron: una di e varietà di fiori più populari in Cina. Si trova in parechji parchi in Cina. Era urigginariamente una medicina tradiziunale cinese. Hè aduprata per trattà a ferita interna, a tosse è a carenza renale. In ogni casu, i cani ponu vomitu, nausea, pressione di sangue, dispnea è coma dopu à manghjà.
I salici pianghjenti sò velenosi ancu per i cani?
Salici pienghjenti : ci sò parechji salici pianghjenti à u fiumu in Pechino. In l'estiu, cascanu bassu à a terra, frescu è tranquillu. Tuttavia, se u cane morde uni pochi di foglie di salice piantu quandu passa, pò avè sintomi di avvelenamentu lieve, cum'è sete, vomitu, vasodilatazione, visione annebbiata è dispnea severa è paralisi.
Osmanthus notturnu : hè carattarizatu soprattuttu da l'aroma forte di fiori di notte. Perchè hè una pianta chì cunsuma l'ossigenu, hè dannusu per a salute umana. Emetterà un gran numaru di particeddi forti odoranti di notte, cusì a ghjente hè generalmente cunsigliata per ùn marchjà in osmanthus di notte. I cani anu un impattu più seriu nantu à l'incensu di notte. Dopu avè manghjatu qualchì quantità, pruvucarà spasm muscular, gastroenteritis è coma. In i casi gravi, porta à a morte
Sti pianti sò spessu piantatu nantu à a strada, Riverside o giardinu di a cumunità, cusì quandu caminari u cane, vi vede u cane muzzicà i pianti. Avete bisognu à andà à vede ciò chì hè? Di sicuru, se sti pianti sò piantati in casa, u ghjattu ùn pò micca toccu. Appiccicà u più altu pussibule, o ùn lasciate micca u ghjattu andà in casa cù questi pianti.
Tempu di Postu: Feb-23-2022