Fighjate l'animali è u COVID-19 scientificamente
Per affruntà a relazione trà virus è animali più scientificamente, aghju andatu à i siti web di FDA è CDC per verificà u cuntenutu di l'animali è l'animali.
Sicondu u cuntenutu, pudemu riassumere à pocu pressu duie parti:
1. Quale animale pò infettà o sparghje COVID-19? Quante pussibulità o manere pò esse trasmesse à e persone?
2.Quali sò i sintomi di l'infezzione di l'animali? Cumu trattà?
Chì animali seranu infettati da u COVID-19?
1 、 Chì animali èanimali domesticipò infettà o sparghjeCOVID 19? In quantu à l'animali, hè statu dimustratu chì assai pochi misgi, cani è furetti ponu esse infettati dopu un cuntattu strettu cù i pruprietarii di l'animali infettati cù a nova corona. I misgi grandi è i primati in u zoo sò vulnerabili à l'infezzione, cumpresi leoni, tigri, pumi, leopardi di neve, gorilla è cusì. Hè suspettatu chì sò stati infettati dopu avè cuntattatu l'impiegati di u zoo infettati da u virus.
Test di infezzione di l'animali di laboratoriu a maiò parte di i mammiferi animali ponu infettà COVID-19, cumpresi furetti, misgi, cani, pipistrelli di frutta, voles, visoni, porchi, conigli, procioni, toporagni, cervi di coda bianca è criceti siriani d'oru. Frà elli, i misgi, furetti, pipistrelli di frutti, hamsters, raccoons è cervi di coda bianca ponu sparghje l'infezzione à altri animali di a listessa spezia in l'ambiente di laboratoriu, ma ùn ci hè micca evidenza chì ponu trasmette u virus à l'omu. I cani sò menu prubabile di esse infettati da virus cà i misgi è i furetti. Pulllini, anatre, porcellini d'India è porchi ùn pare micca esse infettati direttamente da COVID-19, nè trasmettenu u virus.
Parechji articuli fucalizza nantu à l'infezione di l'animali da COVID-19. Sicondu l'investigazione è a ricerca di u CDC, l'animali di l'animali ponu esse infettati da i pruprietarii di animali malati per via di l'intimità eccessiva. I metudi di trasmissioni principali sò basgià è leccate, sparte l'alimentu, carezzanu è dorme in un lettu. E persone chì infettanu COVID-19 da animali domestici o altri animali sò pochi, è ponu esse ignorati.
Attualmente, hè impussibile di determinà cumu a ghjente hè infettata da l'animali, ma l'esperimenti anu dimustratu chì l'animali di l'animali hè improbabile di trasmette u virus à e persone per caressing and kissing by skin and hair. Più prubabilmente, hè un alimentu per animali congelati. Parechji cibi impurtati di a catena di friddu sò e zone più affettate di infezzione. Dalian è Pechino sò apparsu parechje volte. Parechje regioni necessitanu chì "ùn hè micca necessariu cumprà cibo da l'esteru". Certi cibi impurtati per animali domestici sò fatti cù un metudu di congelazione rapida senza sterilizazione à alta temperatura, questu permette di congelate u virus in u prucessu di classificazione è imballaggio di alimenti.
"Sintomi" di l'infezione di l'animali cù COVID-19
Siccomu l'infezzione di l'animali pò esse ignorata, a preoccupazione impurtante hè a salute di l'animali stessi. Hè assai stupidu è sbagliatu in alcune parti di u paese per tumbà l'animali di e famiglie infettate indiscriminatamente.
A maiò parte di l'animali chì sò infettati da COVID-19 ùn si ammalaranu. A maiò parte di elli sò solu sintomi ligeri è ponu ricuperà completamente. I sintomi di malatie gravi sò estremamente rari. I Stati Uniti sò u paese cù u più grande numeru di novi infezioni da coronavirus è u più grande numeru di animali domestici. FDA è CDC anu publicatu l'intruduzione di una nova infezione da coronavirus per l'animali. Se l'animali sò infettati da u novu coronavirus, hè cunsigliatu di piglià cura di elli in casa. I sintomi pussibuli include febbre, tosse, dispnea, somnolenza, starnuti, nasu chì cola, secrezione oculare aumentata, vomitu è diarrea. In generale, pudete ricuperà senza trattamentu, o aduprà interferone è piglià droghe secondu i sintomi.
Se un animale domesticu hè infettatu, cumu si pò ricuperà? Quandu l'animali ùn hà micca u trattamentu CDC prescrittu per 72 ore; 14 ghjorni dopu l'ultima prova positiva o u risultatu di a prova hè negativu;
Data a bassa probabilità chì l'animali è l'animali di l'animali infettenu COVID-19, ùn ascoltate micca i rumuri, ùn portate micca maschere per l'animali, è e maschere ponu ferite i vostri animali. Ùn pruvate micca di bagnà è sguassate u vostru animali cù qualsiasi disinfettante chimicu, sanitizer di mani, etc. L'ignoranza è u timore sò i più grandi nemici di a salute.
Tempu di Postu: Feb-11-2022