PAET UNA
Cane à nasu curtu
Sentu spessu l'amichi dicenu chì i cani chì pareanu cani è i cani chì ùn parenu micca i cani parlanu cum'è scioglilingua. Chi voli dì? U 90% di i cani chì vedemu anu un nasu longu, chì hè u risultatu di l'evoluzione naturali. I cani anu evolutu nasu longu per avè un sensu di l'olfattu megliu è accoglie più cellule olfattive. Inoltre, u nasu longu hè più adattatu per a corsa, a caccia è a caccia. A più longa è più grande a cavità nasale, più aria pò esse inalata è più calore pò esse emessu.
Siccomu i cani di u nasu longu sò u risultatu di l'evoluzione, chì i cani di u nasu curtu? Tutti i cani di nasu curtu sò u risultatu di l'allevu artificiale. L'unicu scopu hè di vede bè è simpaticu. U nostru paese hè un grande paese per cultivà i cani di u nasu curtu. Forsi hè a ricchezza è a forza di a sucietà antica, cusì simu u primu paese à cultivà i cani. U cane più famosu di Pechino (Jingba), Bago è Xishi sò tutti cani di ghjoculi assai famosi. Sò carattarizati da quattru gammi curtite, un nasu curtu, una faccia tonda è ochji grossi, è un bellu aspettu di un zitellu. Per esempiu, i cani di Pechino eranu cani chì accumpagnavanu e mòglie Reali è concubines in u palazzu d'estiu. I esigenze di cultivazioni sò chì ùn deve esse troppu attività, curriri troppu viloci, esse faciuli à catturà, è esse bella è calda Soft, o a scena di un gruppu di donne perseguite un cane sarà troppu embarrassing.
PAET DUE
A malatia di u cori
Questi cani di u nasu curtu in u nostru paese sò stati allevati per un bellu pezzu. In fatti, ci sò assai menu malatie cà l'altri cani, ma alcune malatie sò più prominenti. E so malatie sò principarmenti malatie cardiovascular è malatie respiratorie, è a causa principale hè un nasu curtu.
L'amichi chì anu criatu i cani è i pugi di Pechino sanu chì a malatia di u cori ùn pò esse evitata. In circustanze normale, campanu una longa vita. Hè cumunu di crià scentificamente è cura di elli cù cura. Hè cumunu di campà 16-18 anni, è a malatia di u cori hè cumuna à ogni cane di sta razza. A maiò parte di elli venenu da l'eredità, è poi gradualmente mostranu diversi sintomi cù u sviluppu in a vita. L'età di iniziu cumuni hè di circa 8-13 anni. Hè manifestatu cum'è inattività, respirazione di bocca aperta, fatigue faciule, diminuzione di l'appetite, tosse è sibilanti, soprattuttu in l'estiu.
Forsi hè perchè questi cani di ghjoculi ùn piacenu micca l'attività in i tempi ordinali, cusì sti sintomi sò assai faciuli per esse cuparti. Per quessa, quandu i pruprietarii di l'animali di l'animali scopre, spessu anu malatie serii è anu difficultà à respira prima di andà in l'uspidale per esaminà. In generale, l'articuli d'ispezione includenu X-ray per determinà a dimensione è a proporzione di u cori, l'uspitali cù l'equipaggiu di ultrasound cardiac è a bona tecnulugia di u duttore ponu determinà a funzione cardiaca, a chjusa di a valvula mitrale è tricuspide è riflussu, u grossu di u cori, etc. uni pochi di spitali anu ECG, chì ponu ghjudicà più precisamente a situazione seria. In ogni casu, tutti i pruprietarii di animali anu da ottene i dati originali è a forma di diagnostica stampata, esportà l'imaghjini di raghji X originale è almacenà in u telefuninu. Xinchao stampa u rapportu Xinchao è u conserva in casa. I dati di parechji ospedali ponu esse salvati solu per 1-2 mesi. Hè prubabile chì ùn pudete micca truvà dopu quandu vulete paragunà a ricuperazione.
U diagnosticu dimalatie di coriper i canihè a cosa più impurtante. Un ghjudiziu sbagliatu pò purtà à a morte di un cane. Per esempiu, l'insufficienza cardiaca hè stata originaria. In u risultatu, l'usu di droghe per rallentà u battitu di u core hà purtatu à una insufficienza cardiaca più seria. Dunque, ùn ricumandemu micca casualmente droghe per e malatie di u cori, ma in generale, in più di droghe di u cori mirati, avemu ancu aduprà alcune droghe antihypertensive è droghe per dilate a trachea è i bronchi per aiutà à respira.
PAET TRE
Malatie respiratorie
In più di a malatia di u cori cumuni, e malatie respiratorii sò ancu prublemi inevitabbili per i cani di u nasu curtu. Un organu di u nasu, a gola, a trachea, i bronchi è i pulmoni sò spessu malati, è u restu serà infettatu unu dopu l'altru. U cori è u pulmone sò spessu integrati. Quandu ci hè un prublema di cori, spessu porta à l'edema pulmonaria, l'effusion pleurale è altre manifestazioni di a malatia, chì affettanu seriamente a respirazione. À u cuntrariu, a maiò parte di i cani di u nasu curtu sò nati cù un core malu, ma ùn ponu micca malati, ma quandu ci sò malatie in i pulmoni è e vie respiratorie, spessu inducenu malatie cardiache.
E duie malatie più cumuni di u sistema respiratorju in i cani di u nasu curtu sò naturali "palate longu" è tracheobronchia. Se u palatu molle hè troppu longu, opprimerà u cartilaginu epiglotticu, facendu difficiuli di entra è fora di l'aria, cum'è una porta chì hè sempre mezza aperta è ùn pò micca esse completamente aperta. In questu modu, quandu hà bisognu di assai circulazione di l'aire durante l'esercitu o u calore, serà assai affettatu, risultatu in un flussu ridutta, ancu dispnea è marea. In a rialità, hè spessu riflessu in u fattu chì i cani di u nasu curtu sò propensi à u calore dopu l'attività è quandu a temperatura hè alta in l'estiu. In casu di mancanza di respirazione, per via di l'ipoxia, u battitu di u core accelerà assai è induce l'occurrence di malatie cardiache.
Certi pirsuni dicenu chì più longu hè a cavità nasale, più bassa hè a pussibilità di infezzione respiratorja, chì hè raghjone. A cavità nasale hè piena di capelli nasali è vini sanguini, chì sò rispunsevuli di mantene a temperatura di l'aria. Quandu u clima hè friddu, calà l'aria fridda è rinfriscà l'aria quandu u clima hè caldu, per evitari l'estimulazione diretta di l'aria à a gola è a trachea. In listessu modu, i capelli di u nasu ghjucanu ancu un rolu in u filtru di polvera è batteri. Ùn hè micca solu a prima barriera per a resistenza umana, ma ancu una maschera naturali. I nostri adorabili cani di nasu cortu anu una cavità nasale corta. Queste funzioni sò naturalmente debuli. Spessu causanu infizzioni di e vie respiratorie per i cambiamenti climatichi o u cuntattu cù qualcosa fora. Tracheitis è bronchitis sò e so malatie cumuni. Allora ponu avè stenosi tracheale, dispnea, ipossia... È andate in giru è affettanu u core.
In generale, a maiò parte di i cani di u nasu curtu sò cani assai longu. Eccettu per i cani grossi cum'è yingdou, a maiò parte di elli ponu ghjunghje à l'età di 16 anni. Per quessa, duvemu creà una temperatura relativamente stabile per elli in i tempi caldi è friddi in tuttu l'annu, riduce l'attività viulente è l'eccitazione, è riduce a polvera è i lochi brutti. . Credu chì vi accumpagnaranu attraversu una vita felice.
Tempu di Postu: 04-Jan-2022