Sò i tacchi di lacrime una malatia o normale?

Aghju travagliatu assai ultimamente, è quandu i mo ochji sò stanchi, sicreanu alcune lacrime appiccicose. Aghju bisognu di applicà l'ochju di lacrime artificiali parechje volte à ghjornu per moisturize i mo ochji, chì mi ricurdeghja di alcune di e malatie oculari più cumuni in i misgi, cum'è una grande quantità di lacrime di pus è tacchi di lacrime grossi. In a cunsultazione di e malatie di l'animali di ogni ghjornu, i pruprietarii di l'animali spessu venenu à dumandà ciò chì hè sbagliatu cù i so ochji? Qualchidunu dicenu chì i marchi di lacrime sò troppu severi, certi dicenu chì l'ochji ùn ponu micca aperte, è certi ancu mostranu un gonfiore evidente. I misgi anu prublemi oculari assai più cumplessi cà i cani, certi sò malatie, mentri àutri ùn sò micca.

Sangue d'ochju di gattu è lacrime

Prima, quandu scontru cù l'occhi di gattu bruttu, avemu bisognu di distinguishà se e macchie lacrime sò causate da a malatia o a contaminazione causata da a malatia? L'ochji normali ponu ancu secrete lacrime. Per mantene l'ochji idratati in ogni mumentu, ci sò ancu parechji lacrimi secreti. Quandu a secrezione hè ridutta, pò diventà una malatia. I lacrimi normali scorri in a cavità nasale à traversu u duct nasolacrimal sottu à l'ochji, è a maiò parte di elli s'evapora gradualmente è sparisce. I lacrimi sò un organu metabolicu assai impurtante in u corpu di u ghjattu, secondu solu à l'urina è a fece, chì metabolize l'excedenti minerali in u corpu.

Quandu i prupietari di l'animali osservanu e tacchi di lacrime spessi nantu à i so misgi, anu da nutà chì sò soprattuttu marroni o neri. Perchè hè questu? In più di idratà l'ochji è evitendu a siccità, i lacrimi sò ancu un modu impurtante per i misgi per metabolizà i minerali. I lacrimi dissolvi una grande quantità di minerali, è quandu e lacrime scorri, principarmenti scorri à l'area di i capelli sottu à u cantonu internu di l'ochju. Quandu i lacrimi s'evaporanu gradualmente, i minerali non volatili restanu è si attaccanu à i capelli. Certi fonti in linea dicenu chì i marchi di lacrime pisanti sò causati da u cunsumu eccessivu di salinu, ma questu hè cumplettamente incorrectu. U residu di u salinu hè cristalli bianchi chì sò difficiuli di vede dopu l'asciugatura cù u clorur di sodiu, mentre chì i marchi di lacrime sò marroni è neri. Quessi sò l'elementi di ferru in lacrime chì formanu gradualmente l'oxidu di ferru nantu à i capelli quandu sò esposti à l'ossigenu. Allora quandu e lacrime sò pisanti, hè di riduce l'ingesta di minerali in l'alimentu in quantu à u sali.

Semplice lacrime pisanti ùn pò micca esse necessariamente causate da e malatie oculari, basta chì aghjustate a vostra dieta in modu adattatu, beie assai acqua è sguassate regularmente a faccia.

I virus infizziosi ponu causà malatie oculari

Cumu distinguishà se a terra intornu à l'ochji di u gattu hè causata da una malatia o micca in a vita di ogni ghjornu? Basta à osservà uni pochi di aspetti, 1: Aprite e palpebre è verificate s'ellu ci hè una grande quantità di sangue in a parti bianca di l'ochji? 2: Osservate s'ellu ci hè una nebbia bianca o una copertura blu blu nantu à u globu oculare; 3: Sò l'ochji gonfi è sporgenti quandu si vede da u latu? O incapace di apre completamente, cù diverse dimensioni di l'ochji di manca è di diritta? 4: U ghjattu si gratta spessu l'ochji è a faccia cù e so zampe davanti? Ancu s'ellu hè simile à lavà a so faccia, nantu à una ispezione più stretta, truverete chì hè completamente diversu; 5: Asciugà e lacrime cù un tovagliolo è osservate s'ellu ci hè pus?

Qualchidunu di quì sopra pò indicà chì i so ochji sò veramente incòmodi per via di a malatia; In ogni casu, assai malatie ùn anu micca bisognu di e malatie oculari, ma ponu ancu esse malatie infizziosi, cum'è l'herpesvirus è calicivirus più cumuni in i misgi.

L'herpesvirus felinu, cunnisciutu ancu com'è rinobronchitis virali, hè largamente presente in u mondu sanu. L'herpesvirus felinu pò riplicà è ripruduce in e cellule epiteliali di a cunghjuntiva è di e vie respiratorie superiore, è ancu in e cellule neuronali. U primu pò ricuperà, mentre chì l'ultimi fermanu latente per a vita. In generale, u ramu nasali di un gattu hè causatu da un gattu novu acquistatu chì hà cuntratu a malatia in u locu di residenza di u vinditore precedente. Hè principalmente trasmessa da u ghjattu, u snot, è a saliva. I sintomi si manifestanu principarmenti in l'ochji è u nasu, cù lacrimi purulenti, ochji gonfi, è una grande quantità di scarica nasale. U starnutu hè frequente, è pò esse febbre occasionale, letargia è diminuzione di l'appetite. A rata di sopravvivenza è l'infettività di u virus di l'herpes sò forti, è u virus pò mantene l'infezzione iniziale per 5 mesi in ambienti di ogni ghjornu sottu à 4 gradi Celsius; À 25 gradi, pò mantene a tintura suave per un mesi; Reduce l'infettività da 37 gradi à 3 ore; À 56 gradi, l'infettività di u virus pò durà solu per 5 minuti.

Sangue d'ochju di gattu è lacrime1

U calicivirus felinu hè una malatia altamente contagiosa chì esiste in parechji gruppi di misgi in u mondu. A rata di incidenza di i misgi interni hè di circa 10%, mentre chì a rata di incidenza in case di gatti è altri lochi di riunione hè di 30-40%. Hè principarmenti manifestatu cum'è scaricamentu di pus da l'ochji, rossu è gonfiore in a bocca, mucus nasali, è soprattuttu, rossu è gonfiore o vesciche in a lingua è a bocca, furmendu ulcere. U calicivirus felinu ligeru pò esse recuperatu cù u trattamentu è a forte resistenza di u corpu. Dopu a ricuperazione, a maiò parte di i casi anu sempre l'infettività per caccià u virus finu à 30 ghjorni o ancu anni. Un calicivirus severu pò causà infezioni sistemiche multi-organi, chì in ultimamente portanu à a morte. U calicivirus felinu hè una malatia infizziosa assai spaventosa chì hè difficiule di trattà, è ancu s'è a prevenzione di a vacuna hè inefficace, hè l'unicu modu per prevene.

A rinite provoca lacrime

In più di e malatie infizziose citate sopra, più casi di scaricamentu di pus di l'ochju di u gattu sò solu malatie oculari, cum'è conjunctivitis, keratitis, è infizzioni bacteriale causate da traumu. Quessi sò relativamente faciuli di trattà è ùn anu micca sintomi di cavità nasali o orali. L'usu di gocce per l'ochju antibioticu pò restaurà a salute.

Un'altra malatia chì spessu causa severi segni di lacrime è lacrime grossi in i misgi hè l'otturazione di u duct nasolacrimal. Comu avemu dettu prima, a maiò parte di i lacrimi normali scorriranu in a cavità nasale attraversu u duct nasolacrimal è poi evapora. In ogni casu, se u duct nasolacrimal hè bluccatu per varii motivi, i lacrimi ùn ponu micca sbuccà da quì è ponu solu overflow da u cantonu di l'ochju per furmà marchi lacrime. Ci hè parechje mutivi chì ponu causà bloccu di u duct nasolacrimal, cumpresi i prublemi genetichi cù i misgi naturali, inflammazioni, gonfiore è u bloccu di u duct nasolacrimal, è ancu a compressione di tumore nasale chì porta à u bloccu.

In riassuntu, quandu si scontranu i misgi cù lacrimi eccessivi è marchi di lacrime pisanti, hè necessariu prima determinà s'ellu ci hè una malatia, è dopu aduttà metudi diffirenti di sollievu è trattamentu basatu nantu à i sintomi.

Più infurmazione. Circa i nostri prudutti:

https://www.victorypharmgroup.com/oem-pets-supplements-product/


Tempu di Postu: Aug-02-2024