Vitamina K per galline ovaie

Ricerche nantu à Livornu in u 2009mostra chì i livelli più alti di a supplementazione di vitamina K migliurà a prestazione di ova è a mineralizazione di l'osse. L'aghjunzione di supplimenti di vitamina K à a dieta di u pollulu migliurà a struttura di l'osse durante a crescita. Prevene ancu l'osteoporosi per e galline.

维他命

I vitamini in a dieta di una gallina ova affettanu direttamente u numeru di nutrienti in l'ovu. Se vulete cova un ovu, i bisogni di vitamina sò assai più altu ch'è per l'ova di tavola. Livelli di vitamini suffirenzi dannu à l'embriione una chance assai più alta per a sopravvivenza è rinfurzanu a crescita di i pulcini dopu à l'eclosione.

I livelli di vitamina K in l'ovu varianu ancu secondu a dieta. A supplementazione cù vitamina K1 risultati in ova ricchi di vitamina K1 è K3 (da l'alimentazione). A supplementazione cù vitamina K3 quasi duppia a quantità di vitamina K3 in l'ova è ùn hà micca u minimu cuntenutu di vitamina K1.

Per i gaddini cresciuti per a carne, i bassi livelli di vitamina K sò assuciati cù a presenza di sangue è contusioni in i carcassi. Bruises è spots di sangue ponu accade in tutti i tipi di musculi.

U sangue in a carne di pollo risulta da hemorrhages, chì hè a perdita di sangue da i vini sanguini danati. Puderanu esse causati da cundizioni ambientali estremi, stunning elettricu, attività musculare dura, è tuttu ciò chì pò inflighje traumu à i musculi. Un altru prublema hè l'occurrence di petechiae, picculi spots tondi nantu à a pelle chì risultanu da l'hemorragia.

Tutti questi sintomi ponu esse ligati à a fragilità capillari causata da carenze marginali in a vitamina K. Cù qualsiasi attività disgraziata di vitamina K, u prucessu di coagulazione di u sangue dura assai più longu, finamente risultatu in difetti di qualità visuale.


Tempu di post: 30-jun-2023