01
Trè risultati di a malatia di u cori di l'animali

Malatie di cori di l'animali domesticiin i misgi è i cani hè una malatia assai seria è cumplessa. I cinque organi principali di u corpu sò "cori, fegatu, pulmone, stomacu è rino". U core hè u centru di tutti l'organi di u corpu. Quandu u core hè male, porta direttamente à a dispnea pulmonaria, a gonfiore di u fegatu è a fallimentu renale per via di a riduzzione di a circulazione di sangue. Sembra chì nimu pò scappà fora di u stomacu.
13a976b5
U prucessu di trattamentu di a malatia di u cori di l'animali hè spessu trè situazioni:

1: A maiò parte di i cani ghjovani anu a malatia di u cori congenital, ma deve esse induciutu à una certa età. In ogni casu, perchè certi accidenti di colpu succedi prima, sta situazione pò spessu ricuperà finu à u trattamentu abbastanza, scientificu è rigurosu, è pò campà cum'è i misgi è i cani normali senza piglià a medicina per un bellu pezzu. Ùn succede micca novu finu à chì a funzione di l'organi anziani hè debilitatu.

2: Dopu à una certa età, a funzione di l'urganu cumencia à debbuli. A medicazione è u trattamentu puntuale, scientificu è abbastanza pò mantene u statu di travagliu esistenti di l'organi, è a maiò parte di elli ponu vive à l'età normale di l'animali.

3: Certi casi di cori ùn anu micca un rendimentu particularmente evidenti, è hè difficiule di diagnosticà u tipu di malatia sottumessu à e cundizioni d'esame lucali. Certi droghe standard ùn ponu micca travaglià, è a capacità di a chirurgia di u cori domesticu hè relativamente debule (ci sò pocu ospedali grandi capaci è medichi sperimentati). Dunque, in generale, a cirurgia chì ùn pò micca travaglià cù droghe hè ancu difficiule di salvà, è di solitu abbanduneghja in 3-6 mesi.

Siccomu u core hè cusì impurtante, hè ragiunate dì chì i pruprietarii di animali anu da pruvà u so megliu per trattà a malatia di u cori di l'animali. Perchè ci sò parechji sbagli serii? Questu principia cù a manifestazione di a malatia di u cori.

02
A malatia di u cori hè facilmente misdiagnosed

U primu sbagliu cumuni hè "misdiagnosis".

A malatia di u cori di l'animali spessu mostra alcune caratteristiche, i più evidenti di quali includenu "tosse, dispnea, bocca aperta è lingua, asma, starnuti, apatia, perdita di l'appetite è debule dopu un pocu di attività". Quandu hè seriu malatu, pò pare chì caminava o sbulicà subitu quandu salta in casa, o apparisce lentamente effusion pleurale è ascite.

E manifestazioni di e malatie, in particulare a tosse è l'asma, sò facilmente ignorati cum'è e malatie di u cori, chì sò spessu trattati secondu e vie respiratorie è ancu a pneumonia. À a fine di l'annu passatu, u cucciolo di un amicu hà avutu un attaccu di cori, chì mostrava tosse + dispnea + asma + pusatu è sdraiatu + apatia + diminuzione di l'appetite è febbre bassa per un ghjornu. Quessi sò manifestazioni evidenti di a malatia di u cori, ma l'uspidale hà fattu a radiografia, a rutina di sangue è l'esame c-reverse, è li trattava cum'è pneumonia è bronchite. Sò stati injectati cù hormone è droghe antiinflamatorii, ma ùn anu micca allughjatu dopu à pochi ghjorni. In seguitu, i sintomi di u pruprietariu di l'animali sò stati alleviati dopu à 3 ghjorni di trattamentu secondu a malatia di u cori, i sintomi basi sò spariti dopu à 10 ghjorni, è a droga hè stata fermata dopu à 2 mesi. In seguitu, u pruprietariu di l'animali hà pensatu à un ospedale affidabile chì puderia ghjudicà a malatia, cusì hà pigliatu u fogliu di teste è u video quandu l'animali era malatu è andò in parechji ospedali. Inaspettatamente, nimu d'elli pudia vede chì era un prublema di cori.
nutizie 4
U diagnosticu di a malatia di u cori in l'uspidale hè assai faciule. I medichi sperimentati ponu determinà s'ellu ci hè una malatia di u cori ascultendu u sonu di u core. Allora ponu verificà a radiografia è l'ultrasound cardiac. Di sicuru, l'ECG pò esse megliu, ma a maiò parte di l'uspitali ùn sò micca. Ma avà parechji ghjovani medichi si basanu troppu nantu à e dati. Bastamente ùn vederanu micca un duttore senza strumenti di laboratoriu. Meno di 20% di i medichi ponu sente i soni di cori anormali. È ùn ci hè nè carica, nè soldi, è nimu hè dispostu à amparà.

03
Hè una ricuperazione si ùn respira micca?

U sicondu sbagliu cumuni hè di "priurità a malatia di u cori".

I cani ùn ponu micca parlà à e persone. Solu in certi cumpurtamenti, i pruprietarii di animali ponu sapè s'ellu sò incòmodi. Certi prupietari di l'animali pensanu chì i sintomi di u cane ùn sò micca serii. "Ùn avete micca solu un pocu di tosse? Occasionalmente apre a bocca è ripiglià fiatu, cum'è dopu a corsa ". Eccu u ghjudiziu. Parechji prupietarii di animali classificanu a malatia di u cori cum'è ligera, media è pisanti. In ogni casu, cum'è duttore, ùn hà mai classificà a malatia di u cori. A malatia di u cori pò mori solu in ogni mumentu quandu hè malatu, è a salute ùn mori micca. Quandu ci hè un prublema di cori, pudete more in ogni mumentu, in ogni locu. Forse sì sempre attivu quandu esci per una spassighjata, forse salti è ghjucate sempre in casa u minutu prima, o urli à a porta quandu ghjunghjite à l'espresso, allora vi stendete in terra, twitch è coma, è mori prima di esse mandatu à l'uspidale. Questa hè a malatia di u cori.

Forsi u pruprietariu di l'animali pensa chì ùn ci hè micca prublema. Ùn avemu bisognu di piglià troppu droghe? Basta piglià un pocu dui. Ùn ci hè micca bisognu di utilizà un inseme cumpletu di metudi di trattamentu. Ma in fattu, ogni minutu, u cori di l'animali hè peghju, è a fallimentu di u cori s'aggrava gradualmente. Finu à un certu momentu, ùn pò più ricuperà a so funzione cardiaca precedente. Spessu dà certi pruprietarii di animali cù malatie di cori un esempiu: u dannu di a funzione di u cori di i cani sani hè 0. Se righjunghji 100, mureranu. À u principiu, a malatia pò ghjunghje solu à 30. Per mezu di i medicazione, ponu ricuperà à 5-10 danni; In ogni casu, s'ellu ci vole 60 per trattà di novu, a medicazione pò esse restituita solu à 30; Sì avete righjuntu u coma è cunvulsioni, chì hè vicinu à più di 90, ancu s'è vo aduprate a droga, aghju paura chì pò esse mantene solu à 60-70. Ferma a droga pò purtà à a morte in ogni mumentu. Questu forma direttamente l'errore cumuni di u terzu pruprietariu di l'animali.

U terzu sbagliu cumuni hè "ritirata in fretta"

A ricuperazione di a malatia di u cori hè assai difficiule è lenta. Pudemu suppressione i sintomi in 7-10 ghjorni per via di medicazione puntuale è curretta, è ùn ci sarà micca asma è tosse, ma u core hè luntanu da ricuperà à questu tempu. Parechji amichi sò sempre preoccupati di l'effetti secundari o di e reazzioni avversi purtati da droghe. Certi articuli in linea aggravanu ancu questu umore, cusì spessu cessanu di piglià droghe in fretta.

Tutte e droghe in u mondu anu effetti latu. Solu dipende da a gravità di l'effetti secundari è di a malatia, chì porta à a morte. U più chjucu di i dui mali hè u dirittu. Certi netizens criticanu e reazzioni avversi di alcune droghe, ma ùn sò micca capaci di prupone droghe alternative o trattamenti, chì equivale à lascià l'animali mori. A droga pò aumentà a carica di u core. I misgi è i cani sani di 50 anni puderanu saltà à u core di 90 anni. Dopu avè pigliatu droghe, ponu saltà solu à 75 anni è fiascà. Ma chì se l'animali di 50 anni hà una malatia di u cori è pò mori prestu? Hè megliu campà à 51 anni, o hè megliu à esse 75 ?

U trattamentu di a malatia di u cori di l'animali deve seguità i metudi di "diagnosi attentu", "medicazione cumpleta", "vita scientifica" è "trattamentu à longu andà", è strive à restaurà cumplettamente a vitalità di l'animali.


Tempu di Postu: Apr-11-2022