1.Recently, i patroni di l'animali sò spessu ghjunti à dumandà s'è i misgi è i cani anziani anu sempre bisognu di vaccinati à tempu ogni annu? Prima di tuttu, simu ospedali per animali in linea, serve i pruprietarii di animali in tuttu u paese. A vaccinazione hè injectata in l'uspitali legali lucali, chì ùn hà nunda di fà cù noi. Allora ùn faremu micca soldi cù o senza vaccinazione. Inoltre, u 3 di ghjennaghju, un pruprietariu di l'animali di 6 anni di un grande cane hè statu appena entrevista. Ùn hà micca ricevutu a vacuna di novu per via di l'epidemie per circa 10 mesi. Si n'andò à l'uspidale per un trattamentu traumu 20 ghjorni fà, è dopu hè statu infettatu. Hè statu appena diagnosticatu cun distemper canine nervoso, è a so vita era in ligna. U pruprietariu di l'animali face avà tuttu ciò chì hè pussibule per ricuperà da u trattamentu. À u principiu, nimu hà pensatu chì saria una distemper canina. On soupçonnait qu'il s'agissait d'une convulsion hypoglycémique. Quale puderia pensà.
Prima di tuttu, deve esse chjaru chì attualmente, tutte l'urganisazione medica di l'animali rigulari credenu chì "i vaccini per l'animali anu da esse datu in una manera raghjone è puntuale per evità a vaccinazione eccessiva". Pensu chì a quistione di se l'animali anziani anu da esse vaccinati à u tempu ùn hè certamente micca a preoccupazione è a discussione di i pruprietarii domestici in Cina. Hè urigginatu da u timore è a preoccupazione di i vaccini umani in Europa è in i Stati Uniti, è poi si sviluppau in animali domestici. In l'industria veterinaria europea è americana, un nome speciale per questu hè "vaccine di esitazione di vaccina".
Cù u sviluppu di l'Internet, ognunu pò parlà liberamente in Internet, cusì un gran numaru di punti di cunniscenza ambiguu sò stati infinitamente allargati. In quantu à u prublema di a vacuna, dopu à trè anni di COVID-19, ognunu sapi chjaramente quantu hè bassa a qualità di e persone europee è americane, sia veramente dannosa o micca, in breve, a sfiducia hè assai arradicata in a mente di parechje persone, cusì chì l'Organizazione Mondiale di a Salute elencu "Vaccine hesitancy" cum'è a minaccia numero unu in u mondu in 2019. In seguitu, l'Associazione Veterinaria Mundiale hà listatu u tema di 2019 International Pet Knowledge and Veterinary Day cum'è "u valore di a vaccinazione".
Credu chì tutti volenu sapè s'ellu hè veramente necessariu di vaccinate a vacuna à u tempu, ancu s'ellu l'animali hè vechju, o s'ellu ci saranu anticorpi persistenti dopu parechji vaccinations?
2.Perchè ùn ci sò micca pulitiche pertinenti, rigulamenti è ricerca in Cina, tutti i mo riferimenti sò da dui urganisazioni veterinarii più di 150 anni, l'Associazione Veterinaria Americana AVMA è l'Associazione Veterinaria Internaziunale WVA. L'urganisazione medica formale di l'animali in u mondu ricumanderanu chì l'animali domestici sò vaccinati regularmente è in quantità adatta.
In i Stati Uniti, e liggi statali stipulanu chì i prupietari di l'animali anu da vaccinate i so animali contr'à a rabia à u tempu, ma ùn l'impegnanu micca à vaccinate altri vaccini (cum'è vaccini quadruple è quadruple). Quì avemu bisognu di fà chjaru chì i Stati Uniti anu annunziatu l'eliminazione cumpleta di tutti i virus di a rabbia di l'animali, cusì u scopu di vaccinate contra a rabia hè di riduce a pussibilità di emergenze.
In ghjennaghju 2016, l'Associazione Veterinaria Mondiale di i Picculi Animali hà publicatu e "Guide per a Vaccinazione di Cani è Gatti in u Mondu", chì listavanu a vaccina di core per i cani, cumprese "vaccina di virus di distemper canina, vaccina di adenovirus canina è vaccina variante di parvovirus tipu 2". è u vaccinu core per i misgi cumpresi "vacci parvovirus di gatti, vaccini di calicivirus di gatti è vaccini di l'herpesvirus di gatti". In seguitu, l'Associazione Americana di Ospedali Animali hà aghjurnatu u so cuntenutu duie volte in 2017/2018, L'ultima versione 2022 dichjara chì "tutti i cani anu da esse vaccinati cù i seguenti vaccini core, salvu chì ùn ponu micca vaccinati per malatie, distemper canine / adenovirus / parvovirus. /parainfluenza/rabbia”. Inoltre, hè particularmente suggeritu in l'istruzzioni chì quandu a vacuna pò esse scaduta o scunnisciuta, a megliu regula di u pulgaru hè "se in dubbitu, per piacè vaccinate". Pò esse vistu chì l'impurtanza di a vacuna di l'animali in effettu pusitivu hè assai più altu ch'è u dubbitu nantu à a reta.
3.In u 2020, u Journal of the American Veterinary Association hà introduttu è furmatu in modu speciale tutti i veterinari, cuncintratu nantu à "Cumu i prufessiunali veterinari affrontanu a sfida di a vaccinazione". L'articulu principarmenti furnia alcune idee è metudi di dialogu, spieghendu è prumove à i clienti chì credenu chì i vaccini sò potenzialmente periculosi per a so animali. U puntu di partenza di i pruprietarii di l'animali è di i medichi di l'animali hè per a salute di l'animali, ma i prupietari di l'animali prestanu più attenzione à alcune malatie pussibuli scunnisciute, mentre chì i medichi prestanu più attenzione à e malatie infettive chì ponu esse direttamente affruntate in ogni mumentu.
Aghju discututu u tema di i vaccini cù parechji patroni di animali in casa è in l'esteru, è aghju trovu una cosa assai interessante. I prupietari di l'animali in Europa è i Stati Uniti sò più preoccupati di a "depressione" causata da a vaccinazione di l'animali, mentre chì i pruprietarii di l'animali in Cina sò preoccupati di "cancer" causatu da a vaccinazione di l'animali. Queste preoccupazioni venenu da certi siti web chì pretendenu esse naturali o sani, in quale avvisanu di u periculu di vaccinazione eccessiva di i misgi è i cani. Ma dopu à tanti anni di rinvià à a fonte di a dichjarazione, nisun situ web hà definitu u significatu di a sopravaccinazione. Una iniezione à l'annu? Dui iniezioni à l'annu? O una iniezione ogni trè anni?
Questi siti web avvisanu ancu di u potenziale dannu à longu andà di a vaccinazione eccessiva, in particulare a pussibilità di e malatie di u sistema immune è u cancer. Ma finu à avà, nisuna istituzione o individuu hà furnitu alcuna statistica nantu à a rata di incidenza di e malatie è di u cancro in relazione à a sopravaccinazione basata nantu à teste o indagini statistiche, nè nimu hà furnitu alcuna dati per pruvà a relazione causale trà a sopra vaccinazione è e diverse malatie croniche. In ogni casu, i danni causati da queste rimarche à l'animali di l'animali sò stati evidenti. Sicondu u Rapportu di Benessere Animale di u Regnu Unitu, a rata di vaccinazione iniziale di misgi, cani è cunigli in u Regnu Unitu durante a so zitiddina era di 84% in 2016, è diminuite à 66% in 2019. Tuttavia, include ancu chì a pressione eccessiva causata da a povira ecunumia in u Regnu Unitu hà fattu chì i pruprietarii di animali ùn anu micca soldi per vaccinate.
Certi medichi domestici o pruprietarii d'animali anu lettu documenti di ghjurnali stranieri per animali domestici direttamente o indirettamente, ma pò esse dovutu à una lettura incompleta o ristretta da u livellu inglese, perchè anu una certa comprensione sbagliata. Pensanu chì a vacuna pruducerà anticorpi dopu parechje volte, perchè ùn anu micca bisognu di vaccinate ogni annu. U fattu hè, sicondu l'Associazione Veterinaria Americana, ùn hè micca necessariu per a maiò parte di i vaccini per esse vaccinati di novu ogni annu. A parolla chjave quì hè "più". Cumu l'aghju dettu prima, l'Associazione Veterinaria Mundiale per i Picculi Animali divide i vaccini in vaccini core è vaccini non core. I vaccini core sò cunsigliati per esse vaccinati secondu e esigenze, mentre chì i vaccini non core sò liberamente decisi da i pruprietarii di animali. Ci sò pochi vaccini domestichi per animali domestici, cusì a maiò parte di a ghjente ùn sanu micca ciò chì i vaccini non core sò, cum'è leptospira, malatia di Lyme, influenza canina, etc.
Questi vaccini anu un periodu di immunità, ma ogni gattu è cane hà un periodu di effettu sfarente per via di e diverse custituzioni. Sì dui cani in a vostra famiglia sò vaccinati in u stessu ghjornu, unu pò avè micca anticorpi dopu à 13 mesi, è l'altru pò truvà anticorpi efficaci dopu à 3 anni, chì hè a diferenza individuale. A vacuna pò assicurà chì ùn importa ciò chì l'individuu hè vaccinatu currettamente, l'anticorpu pò esse garantitu per almenu 12 mesi. Dopu à 12 mesi, l'anticorpu pò esse insufficiente o ancu sparisce in ogni mumentu. Vale à dì, se vulete chì u ghjattu è u cane in casa anu anticorpi in ogni mumentu è ùn vulete micca esse vaccinati cù l'anticorpu di rinfurzà in 12 mesi, avete bisognu di verificà se l'anticorpu esiste spessu, per esempiu, una volta un ghjornu. settimana o ogni mese, l'Anticorpi ùn diminuite micca gradualmente, ma ponu diminuite precipitamente. Hè prubabile chì l'anticorpu hà riunitu u standard un mese fà, è serà insufficiente un mesi dopu. In l'articulu di pochi ghjorni fà, avemu parlatu specificamente di cumu dui cani domestici sò stati infettati da a rabia, chì hè ancu più dannusu per l'animali senza prutezzione di l'anticorpu di vaccina.
Avemu particularmente enfatizatu chì tutti i vaccini core ùn dicenu micca chì ci saranu anticorpi à longu andà dopu uni pochi injections, è ùn ci hè bisognu di vaccinate dopu. Ùn ci hè micca evidenza statistica, carta o sperimentale per pruvà chì a vaccinazione puntuale è puntuale di i vaccini necessarii porta à u cancer o a depressione. In cunfrontu cù i pussibuli prublemi causati da i vaccini, l'abitudini di vita poveri è l'abitudini di l'alimentazione micca scientifica portanu malatie più serii à l'animali.
Tempu di Postu: Feb-06-2023