Sergei Rakhtukhov, direttore generale di a Federazione Naziunale Russa di l'Avicultura, hà dettu chì l'esportazioni di pollame di Russia in u primu trimestre anu aumentatu da 50% annu à l'annu è ponu aumentà da 20% in April.
"U nostru voluminu d'esportazione hè cresciutu assai significativamente. L'ultimi dati mostranu chì u voluminu di l'esportazione hè aumentatu di più di 50% in u primu trimestre ", hà dettu Rakhtyukhoff.
Credu chì l'indicatori d'esportazione anu aumentatu in quasi tutti i settori. À u listessu tempu, a proporzione di l'espurtazioni à a Cina in 2020 è 2021 era di circa 50%, è avà hè un pocu più di 30%, è a parte di l'espurtazioni à i paesi di u Golfu dominatu da l'Arabia Saudita, cum'è l'Asia Sud-Est è l'Africa hà. aumentatu.
In u risultatu, i fornitori russi anu superatu cù successu e sfide ligati à e pussibuli limitazioni in a logistica globale.
"In April, l'esportazioni anu aumentatu di più di 20 per centu, chì significa chì, malgradu a situazione di u cummerciu mundiale piuttostu complicata, i nostri prudutti sò in alta dumanda è cumpetitiva", disse Rakhtyukhoff.
L'alleanza hà rimarcatu chì in u primu trimestre di questu annu, a produzzione russa di carne è di pollame (pesu grossu di l'animali macellati) hè stata di 1,495 milioni di tunnellate, un incrementu di 9,5% annu à l'annu, è un incrementu annu di annu. 9,1% in marzu à 556 500 tunnellati.
Tempu di posta: 06-06-2022