L'obesità in l'animali: un puntu cecu!
U vostru amicu à quattru zampe diventa un pocu grassu ? Ùn site micca solu ! Un sondaghju clinicu da uAssociazione per a Prevenzione di l'Obesità Animale (APOP)mostra chìU 55,8 per centu di i cani è u 59,5 per centu di i misgi in i Stati Uniti sò attualmente in sovrappeso. A listessa tendenza cresce in u Regnu Unitu, in Germania è in Francia. Chì significarà questu per l'animali è i so patroni, è cumu pudemu prumove a salute di i nostri cumpagni di sovrappeso? Truvate risposte quì.
Cum'è cù l'omu, u pesu di u corpu hè solu un indicatore trà parechji quandu si tratta di u statu di salute di l'animali. Tuttavia, ci sò parechje malatie assuciate cun ella: malatie articuli, diabete, prublemi cardiovascular, prublemi di respirazione è certi tipi di cancru per citarne uni pochi.
Primu passu: cuscenza
Parechje di queste sò malatie chì sò più cumunimenti cunnisciute per affettà l'omu cà l'animali. Tuttavia, cù l'animali chì vivenu una vita più longa è sò sempre più percepiti cum'è membri di a famiglia - chì vene cù l'indulgenza extra occasionale per alcuni - u tassu di obesità trà i nostri cumpagni furry hè sempre in crescita.
Hè impurtante per i veterinari per educà nantu à questu tema è avè in u so radar durante l'esami. Questu pò esse chjave per prevene assai di e malatie assuciate cù l'obesità di l'animali perchè parechji prupietari di animali ùn anu mancu capitu chì hè un prublema:trà 44 è 72 per centusottovalutà u statutu di pesu di u so animali, lassannu li incapaci à capisce u so impattu nantu à a salute.
Spotlight nantu à l'artrosi
L'artrosi hè un esempiu prominente per e malatie articuli chì spessu derivanu da livelli elevati di pesu è offre insights in quantu i pruprietarii di l'animali ponu gestisce questi tipi di malatie:
Un bisognu di pensamentu olisticu
Cum'è cù l'artrosi, numerose malatie chì venenu da l'excedente di pesu deve esse trattatu in modu olisticu. I causi per l'obesità sò cumplessi: I misgi è i cani sò cacciatori per genetica, assai cum'è l'omu. Tuttavia, in l'ultimi 50 anni, u so ambiente di vita hà cambiatu completamente. Sò alimentati è curati da i so patroni, è u so metabolismu ùn hè micca statu capace di adattà in pocu tempu. Per cumpensà questu, i misgi castrati sò soprattuttu propensi à l'obesità postu chì l'alterazione in l'hormone sessuale riduce a rata metabolica. Inoltre, anu una inclinazione ridotta à vaghjime cumparatu cù i misgi non castrati. Hè per quessa chì duvemu esse attenti à suluzioni simplici. Cum'è u duttore Ernie Ward, u presidente APOP dice, i veterinari anu da principià à offre più cunsiglii altru ch'è: Feed less and exercise more.
A gestione di e malatie à longu andà - ancu cronica -, e novi opzioni terapeutiche, i cambiamenti di stili di vita sustinibili è l'avvanzi tecnologichi ghjucanu un rolu chjave. U mercatu per i dispositi per a cura di a diabetes per animali, per esempiu, hè previstu di cresce$ 2,8 miliardi da u 2025 da $ 1,5 miliardiin 2018, è i dispusitivi sò diventendu più populari in a cura di l'animali in generale.
Agisce avà per trattà un prublema futura
In parechje parte di u mondu, ùn ci hè nisuna indicazione chì sta tendenza si sparghje prestu. In fatti, cum'è i paesi di u Sudu Globale diventanu più ricchi, l'animali di l'obesità sò destinati à diventà sempre più cumuni. I veterinari ghjucanu un rolu chjave in u cunsigliu di i pruprietarii di l'animali è a gestione di a salute è u benessere di questi animali. È a cumunità scientifica è l'industria di a salute di l'animali anu da fà a so parte per sustene a strada.
Referenze
2. Lascelles BDX, et al. Studiu transversale di a prevalenza di a malatia di l'articulazione degenerativa radiugrafica in i Gatti Domesticati: Malattia Articulata Degenerativa in i Gatti Domestici. Veterinaria. lugliu 2010; 39 (5): 535-544.
Tempu di post: Jul-26-2023