IA cicità di cistica nfettiva
Caratteristiche etiche:
1. Attributi è classificazioni
U virus di a malatia cistica infettiva appartene à a famiglia di a doppia striscia di virus di a doppia striscia è u doppiu strisciutu u doppiu di u doppiu segmentu Hà duie serotypes, à dì serotype I (Strain derivatu di u pollo) è serotype II (Strain derivatu Turchia). . Frà, a viranu di Serotype i Strazari Varechje assai.
2. Proliferazione virus
U virus pò cresce è ripruduce l'embrioni di pollulu. Ucciderà l'embrios di u pollo 3-5 ghjorni dopu à esse inoculatu in a membrana chorioalantoica. Vi causà edizione in tutta l'embrios di pollo, congestione è un filu di u capu in a testa è i pani, è di necrosi di u fegatu.
3. Resistenza
U virus hè assai resistente, resistente, resistente à ripetta e tuccetti è i resistenti è in resistenza è hè resistenza à u clorofu, clloroforu, è ertu. Avè tolleranza forte per calore è ponu sopravvive à 56 ° C per 5 ore è 60 ° C à 30 minuti; U virus pò sopravvive in case di pollo contaminati per 100 ghjorni. U virus hè sensibile à disinfettanti cum'è acidu peraceticu, ipotologio sodiu, a preparazione di i figlioli cù cuncentrazioni iodina cù licultori convenciali, è u virus pò esse inattivatu in pocu di disinfassi in pocu tempu.
4. Hemagglutinazione
U virus ùn pò micca agglutinate i globuli rossi di pollastri è assai altri animali.
Tempu post: Dec-19-2023