Cumu trattà a diarrea di i cani?
E persone chì anu criatu i cani sanu chì l'intestini è u stomacu di i cani sò relativamente fragili. Per quessa, i patroni di l'animali anu da prestu una attenzione particulari à a cura gastrointestinali di i cani. In ogni casu, i cani anu un altu risicu di malatie gastrointestinali, è parechji novi ùn anu micca sapè cumu trattà cun ella. Avà fighjemu un ochju à e cause è u trattamentu di e malatie gastrointestinali di i cani.
A gastroenterite hè una malatia cumuni in i cani. Ci hè parechje cause di sta malatia, chì pò esse divisa in gastroenteritis primaria è secundaria. Ùn importa micca u tipu di gastroenteritis, i so sintomi, trattamentu è infermiera sò assai simili.
Patogenesi
1. A gastroenteritis primaria hè principalmente causata da l'alimentazione impropria, a fame irregolare è a sazietà, manghjendu l'alimentu putridu o indigestible è piglià droghe irritanti forti per sbagliu. Stu tipu di cambiamentu patologicu hè spessu vistu in i cani chì manghjanu i visceri, l'ossi è a carne di l'animali.
2. A gastroenteritis secundaria si riferisce à a gastroenteritis causata in u cursu di certe malatie infizziose (cum'è distemper canine, malatia coronavirus, parvovirus canina) è e malatie parasitarie (cum'è a malatia d'ankylostoma, coccidiosis, trichomoniasis, marsupialosis, toxoplasmosis, etc.).
Sintomi di gastroenteritis
Quandu i cani soffrenu di gastroenteritis, i manifestazioni principali sò:
1. In u primu stadiu, i cani spessu si trovanu nantu à a terra fridda cù u so ventre o usanu i so coddi è i rami di sternu per stà altu nantu à u spinu di a terra cum'è una "postura di preghiera". Sò depressi, anu ridutta l'appetite, dispepsia, vomitu, diarrea o mucus in i so feci.
2.In a tappa più tardi, a malatia s'aggrava, chì hè carattarizata da una caminata inestabile, in occasione di scaricamentu di feci sanguinanti malati, l'aumentu di a temperatura di u corpu, è ancu di salivazione, schiuma è convulsioni. Infine, a disidratazione severa accadirà, mette in periculu a vita.
Cumu trattà è prevene
1. A chjave hè di rinfurzà l'infermiera: i cani deve esse posti in lochi cù a temperatura adattata; Dopu chì u vomitu hè allivatu, a compressa calda deve esse appiicata à l'abdomen; Alimentate più alimenti non stimulanti, cum'è l'alimentu liquidu.
2. Clearance gastrointestinal: I cani cù u stomacu pienu è l'intestini è i taburete solti deve esse fasted, è se ne necessariu, aduprate un laxative cum'è l'oliu vegetale per sguassà l'intestini.
3. Calm down and stop vomiting: Vomiting aggravate i danni à l'intestini è u stomacu di i cani, è causanu a desidratazione di i cani, chì portanu à una seria di altre cumplicazioni. Per u vomitu severu, a droga antiemetica deve esse datu.
4. Anti inflammation è anti diarrhea sò assai impurtanti: droghe per u trattamentu sintomaticu per via di l'iniezione di droghe anti inflammation o anti diarrhea orali.
Prevenzione è metudi di cura di salute
1. Alimentate raghjone per evità a fame irregolare è a sazietà. Dopu chì u cane hè eccessivamente fame, portarà à l'eccessivu, indigestioni è gastroenteritis.
2. Fortificate a nutrizione è a resistenza. Quandu a resistenza di u cane diminuite, a so funzione di a barriera gastrointestinali hè ancu debilitata in modu currispundente, risultatu in un gran numaru di batteri patogeni intestinali, chì eventualmente provoca gastroenteritis. L'amministrazione orale regulare di probiotici altamente attivi pò regulà u sistema gastrointestinali è aumentà a resistenza di u sistema gastrointestinali.
3. Furtificà a gestione. Impedisce à i cani di manghjà cibo impuru.
Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022