I cani necessitanu cure diverse in e diverse tappe di a so crescita, in particulare da a nascita à trè mesi. I pruprietarii di cani duveranu prestu più attenzione à e seguenti parechje parte.

1. Temperature di u corpu:
I cuccioli neonati ùn regulanu micca a so temperatura di u corpu, cusì hè megliu mantene a temperatura di l'ambienti trà 29 ℃ è 32 ℃ è l'umidità trà 55% è 65%. Inoltre, se a terapia intravenosa hè necessariu, a temperatura di u fluidu intravenoso deve esse verificatu per evità l'ipotermia.

2.Pulizia:
Quandu a cura di un cucciolo nascitu, u più impurtante hè a pulizia, chì include a pulizia di u cane stessu è u circondu. Streptococcus, per esempiu, hè un bacteriu cumuni chì si trova in i feci di u cane è pò causà una infizzione si u cuntattu cù l'ochji di u cucciolo, a pelle o u cordone umbilicale.

3. Disidratazione:
Hè difficiuli di sapè se un cucciolo sarà desidratatu dopu a nascita. A valutazione normale di a desidratazione hè di verificà a strettezza di a pelle, ma stu metudu ùn hè micca assai precisu per i cuccioli di i zitelli. Un modu megliu hè di esaminà a mucosa di a bocca. Se a mucosa orale hè anormalmente secca, u pruprietariu di u cane deve rinvià l'acqua à u cucciolo.

4. Infezzione bacteriana:
Quandu u ghjacaru mamma hà mastite o uteritis, infettarà u cucciolo novu, è u cucciolo soffrerà di mutageniosis. Quandu u cucciolo hè natu senza manghjà colostrum, a resistenza di u corpu hè ridutta è hè ancu suscettibile à l'infezzione.

Parechje di i sintomi clinichi di i cuccioli nati sò assai simili, cum'è a dissenteria, micca manghjatu, l'ipotermia è u lamentu, cusì una volta chì u cane hè malatu, pigliate immediatamente à l'uspidale d'animali.

cucciolo


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022