1 、 A cosa più felice di i cani
I cani anu bisognu di più esercitu chè l'omu per esse sani, felici è liberà u stress. Prima di l'eserciziu, avete bisognu di ricurdà chì manghjà i cani prima di l'eserciziu d'intensità alta hè faciule per causà vomiting, perchè ùn l'alimenta micca prima di l'esercitu vigoru; S'ellu hè dopu l'eserciziu di cena, ùn lasciate micca a catena è corre dura, altrimente hè faciule d'avè malatie gravi.
2, jogging umanu è cane
Jogging: Questu hè u metudu di fitness più cumunimenti utilizatu per l'allevamentu di cani in cità. Si dice chì i pruprietarii di cani sò in bona salute è anu menu malatie. Un puntu impurtante hè chì correremu è esercitaremu cù i cani. Diversi razzi di cani anu una velocità di corsa è una resistenza diverse, è a resistenza è a forza fisica di tutti sò ancu diffirenti. Dunque, se fate un jogging cun un cane, duvete sceglie una bona velocità di currispondenza. Per esempiu, i cani grossi di corsa cum'è Labrador è capelli d'oru sò assai adattati per l'omi per curriri; I pastori di cunfini chì sò troppu boni à curriri devenu avè amichi prufessiunali per seguità; E donne sò più adattati per curriri pianu pianu cù i cani, cum'è VIP è orsi, chì ùn hè micca faciule per fà male.
Addestramentu d'accumpagnamentu di cane
In più di i cani adattati per jogging inseme, a cunniscenza tacita trà e persone è i cani hè ancu assai impurtante. À u principiu, u pruprietariu di l'animali hà bisognu di tirà a corda per cuntrullà a velocità di u cane per evità u so scoppiu (vede u ligame sopra per l'accumpagnamentu di furmazione), per pudè abituà gradualmente à u ritmu è a velocità di u pruprietariu di l'animali è mantene a coerenza, è allora cunzidira a corda di trazione chì pò rotà 360 gradi liberamente ligata à a cintura.
Piglià u cane per jogging hè ancu u megliu modu per lascià u cane beie l'acqua. Parechji amichi cù i cani chjuchi m'hà dumandatu cumu possu fà chì u cane beie più acqua. A risposta hè di piglià una buttiglia d'acqua cun mè quandu esce per un caminu è corre è dà à u cane un pocu ogni 15-20 minuti. A corsa farà calda. Hè bisognu di assai acqua per dissiparà u calore, perchè beie l'acqua spessu. U tempu di corsa varieghja secondu a capacità individuale. In generale, pudete riposà per 15 minuti dopu à correre per 30 minuti per evità un surriscaldamentu, un colpu di calore o ferite. Se truvate chì u cane ùn vole micca cuntinuà à curriri, duvete piantà è osservà s'ellu ci hè ferita o discomfort.
3 、 Natation è caminata
Natation: a natazione pò esse u megliu esercitu, micca solu per noi, ma ancu per i cani. Evite a pressione di u pesu di u cane nantu à i gammi, soprattuttu quandu i cani obesi esercitanu eccessivamente, si preoccupanu di danni à l'articuli, mentre chì a natazione in l'acqua ùn hà micca tali preoccupazioni. Durante a riabilitazione di i cani cù malatie articuli o dopu a cirurgia, cunsigliemu à l'animali di natà più. A flotabilità di l'acqua riducerà assai a pressione nantu à e articuli è i musculi di l'esercitu à u stessu tempu. I cani ùn sò micca nati per natà. Amparanu à natà dopu dumani. In ogni casu, perchè a postura di u ghjacaru di u ghjacaru hè listessa cum'è quella di a corsa, finu à chì u cane supera a so paura, pò amparà à natà in pochi minuti.
A prima volta chì entra in l'acqua, ùn deve micca dà u cane solu in l'acqua. Questu porta facilmente à u cane affucatu. Hè megliu per u pruprietariu di l'animali di stà in l'acqua cù u cane in i so braccia. Prima di tuttu, assicuratevi di ligà u collu è a corda di trazione. U pruprietariu di l'animali si ferma è tira u cane in avanti in una direzzione fissa. Sempre chì a direzzione hè fissa, u corpu di u cane cambierà da verticale à horizontale fluttu in l'acqua durante u muvimentu. Natarà naturalmente cù u sliding di i so pedi. Finu à ch'ellu nata parechje volte, vincerà a so paura è diventerà amatu di l'acqua.
Ch'ella sia natà in u lavu, u fiumu o u mare, duvete mantene l'acqua chì scorri per evità a malatia di u cane causata da troppu bacteria in l'acqua morta. Dopu a natazione, pudete lavà a pelle è i capelli di u cane cù acqua pulita, è sguassate gocce oculari antiinflamatorii 1-2 volte per evità l'infezzione oculare.
U locu induve i cani sò più probabili di esse avvelenati
Senderismo: Questu hè unu di i preferiti di u cane, ma hè sottumessu à u travagliu di i pruprietarii di animali, per quessa, hè spessu solu dispunibili in i weekend. I zoni muntagnoli in i suburbii di a cità, a spiaghja à u mare è a pastura cù pochi persone sò assai boni posti per andà. Di sicuru, in i lochi cù parechje persone, duvete ligà a corda di trazione o ancu mette nantu à a bocca. Aspettate finu à chì ùn ci hè nimu, è poi pruvate à lascià è lascià curriri liberamente. Invidiu quelli patroni di animali chì campanu in lochi cù muntagne è acqua. Puderanu piglià i so cani à ghjucà quandu sò liberi. Hè devi esse nutatu chì ci saranu più ticks in a muntagna, cusì avemu da fà in vitru insetti repellent à tempu, è assicurà l'effettu di insetti repellent è contru ticks; Inoltre, pigliate abbastanza acqua potable per evitari di beie acqua brutta fora; Infine, a maiò parte di l'escursionismo dura assai tempu è a strada ùn hè micca u pianu pianu in a cità, cusì i cani ponu facilmente sguassate u pad di carne. A prima cosa da fà dopu à andà in casa hè di verificà se u pad di carne hè dannatu. Se ferite, pulite immediatamente a ferita è trattà a ferita cù Iodophor + unguentu antiinflamatoriu.
Cù u travagliu sempre più occupatu di i pruprietarii di l'animali, a migliione di e cundizioni di vita di e persone è a mancanza di cunniscenze di salute di l'animali, u numeru di cani obesi hè in crescita. Ùn aspettate micca chì i cani anu malatie fisiche o depressione per via di una pressione mentale eccessiva prima di inizià l'esercitu. L'esercitu moderatu ogni ghjornu hè a megliu scelta per i cani è i pruprietarii.
Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021