01 I cuccioli sò pussettivi
Parechji cani sò assai intelligenti, ma i cani intelligenti anu ancu assai cumpurtamenti fastidiosi in a so zitiddina, cum'è muzzicà, muzzicà, abbaia, etc. Chì ponu fà i patroni di animali per risolve?
I cuccioli sò curiosi, energici è piace à ghjucà, è hè ancu un periodu per i cuccioli di cultivà a so pusessività. Pensanu chì i ghjoculi chì masticanu appartenenu à elli stessi è ùn rinunzià micca i ghjoculi secondu l'ordine di i pruprietarii di animali. Stu periodu hè u tempu più impurtante per cultivà u caratteru di i cani, chì ponu riduce a so pussessu è a dominanza in u futuru. In a vita di ogni ghjornu, duvemu sempre appughjà delicatamente u cane nantu à a terra, lasciallu affruntà u celu, appughjà è chjappà duramente, è poi urdinà à chjode è lentamente toccu u so capu, l'arechje è tutte e parti di u so corpu. Quandu u cane hè rilassatu, pò ghjucà cun ellu di novu, scurdate di i ghjoculi precedenti, riduce a so possessività di i ghjoculi, è amparà à sparte a felicità cù i pruprietarii di animali.
Un altru prublema cumuni cù i cuccioli attivi hè l'abbaia. Calchì volta, quandu vi divertevi, gridate à u ghjoculu o à u pruprietariu. Questi spessu rapprisentanu significati diffirenti. Quandu un cane abbaia à un ghjoculu, una buttiglia o un cumpagnu di cane mentre ghjucava o corre, spessu indica felicità è eccitazione. Quandu avete intesu qualcosa o fighjate à u vostru pruprietariu di l'animali chì abbaia, hè spessu per via di a tensione è a paura, o ricurdate à u vostru pruprietariu ciò chì deve fà. In generale, quandu affruntate à l'abbaia, avete bisognu di piantà immediatamente, distractà da fà altre cose, ùn dà micca snacks, è evite micca di piglià l'abbaia cum'è a vostra ricumpensa.
02 Quandu avete invechjate, avete bisognu di furmà boni abitudini
A displasia di l'anca hè una malatia assai cumuna in i cani, cum'è u golden retriever, è un mutivu impurtante per a malatia hè a supplementazione di calcium incorrecta è l'esercitu eccessivu in a zitiddina. I cani grossi ùn sò micca adattati per l'esercitu vigoru in a so zitiddina. Hè megliu attaccà una corda di trazione à u cane dopu a vaccinazione è quandu u sole hè caldu, perchè pò esse abituatu à marchjà cù u so patrone di l'animali per impediscenu di perseguite è di cumbattimentu cù altri animali. U tempu di esce per una caminata ùn hè generalmente micca troppu fissu. U clock biologicu di u cane hè assai sensitivu. Se u tempu di esce per un caminu hè regularmente ogni matina è sera, si ricurdaranu rapidamente di questu tempu. S'ellu ùn esce micca à quellu tempu, abbaiaranu è vi ricurdaranu.
Cù u sviluppu di u corpu, a forza di u cucciolo hè ancu crescente. Parechji prupietari di l'animali diciaranu chì spessu ùn ponu micca tene u cane per correre avanti fora. U più grande u cane, u più evidenti sta prestazione hè. In particulare quandu l'hostess porta u cane per un caminu, u cane diventerà assai entusiasmu quandu si sente un odore in un ambiente stranu o vede altri gattini è cani, è di colpu si precipite in avanti o accelerà per curriri. Se vulete cambià, avete prima bisognu di capiscenu i cambiamenti psicologichi di i cani è trattà cun elli cù calma. A vista di a ghjente hè megliu cà i cani. Puderanu truvà i cambiamenti intornu à elli prima, lasciate i cani à pusà in anticipu o turnate a so attenzione à voi, è camminate per questa zona tranquillamente. Nanzu, avemu avutu un articulu speciale per insignà cumu furmà i cani à scoppià. Basta à seguità. Chì u cane sia familiarizatu cù l'ambienti circundante è l'animali è e persone circundante, chì riduceranu a curiosità di u cane è u timore di e cose esterne. U megliu mese di furmazione hè 3-4 mesi, ma sfurtunatamenti, in questu tempu in Cina, i cuccioli spessu ùn ponu micca esce per via di a vaccinazione. Hè impotente !
03 A furmazione vi avvicinarà à u vostru cane
Parechji novi pruprietarii di cani metteranu i so cani in gabbie. U mutivu hè chì i cani muzzicanu i fili è altre merchenzie periculose, ma ùn sanu micca chì a malatia causata da a chjusura di a gabbia hè più periculosa di muzzicà. I cuccioli esploranu l'ambienti cù i so denti, cusì certamenti piaceranu à muzzicà. Dite, fili è cusì sò l'articuli chì li piace à muzzicà perchè sò dolci, duri è di grossu adattatu. À questu tempu, ciò chì i prupietari di l'animali anu da fà ùn hè micca di mette in prigiò, ma di fà a furmazione è l'educazione. Prima, lasciate capisce u significatu di u cumandamentu "ùn move micca". Se u cane morde l'articuli chì pensate chì sò periculosi, hà bisognu di piantà di muvimenti immediatamente, poi pusà, è aduprà i prossimi 10 minuti per fà un inseme cumpletu di furmazione di ubbidienza basica. Ùn dà ghjoculi cum'è i cani è l'apparecchi per evità a cunfusione. Certi ogetti spargugliati o fili in a casa ùn deve esse posti nantu à a superficia aperta quantu pussibule. Ci sò solu 1-2 cani in terra. I ghjoculi gnawing speciali più cumuni ùn anu micca interessatu à gnawing i fili di mobili in casa dopu un bellu pezzu. A furmazione di i cuccioli ùn hè micca dui ghjorni à ghjornu, ma à longu andà. Hè megliu piglià più di 10 minuti ogni ghjornu per un settore cumpletu di furmazione. Ancu dopu à l'adultu, deve esse furmatu almenu trè volte à settimana, è u locu di furmazione hè gradualmente spustatu da a casa à l'esterno.
Parechji cani intelligenti cù parenti piace à cumunicà cù i so patroni di animali, cumpresi l'ochji, u corpu è a lingua. Per esempiu, i capelli d'oru è u Labrador sò assai piacevuli à l'intimità cù i patroni di animali. Se si sentenu alienati da i so patroni recentemente, si sentenu un pocu tristi. Spessu si stende davanti à i so patroni, giranu i so ochji è sguardi à i so patroni, è facenu un ronziu bassu in a so gola. Quandu scontri un cane cum'è questu, duvete andà per accumpagnallu, accarezzallu, parlà cun ellu, è ghjucà cù ghjoculi cun ellu, cum'è a guerra, cum'è ammuccià una bola, cum'è qualchi ghjoculi educativi è cusì. Di sicuru, u megliu modu hè di esce per una spassighjata cun ellu. Camminendu in l'erba di u sole, ogni cane sarà in un bonu umore.
A maiò parte di i cani sò docili è piace à esse vicinu à i pruprietarii di animali. Mentre stabiliscenu boni abitudini è cultivà u statutu di famiglia curretta, puderanu adattà à tutte e famiglie è diventanu membri eccellenti di a famiglia.
Tempu di Post: 16-May-2022