Layer's 18-25 weeks hè chjamatu u periodu di scalata. À questu stadiu, u pesu di l'ova, u tassu di produzzione d'ova è u pesu di u corpu sò tutti crescenu rapidamente, è i bisogni di nutrimentu sò assai elevati, ma l'aumentu di l'ingaghjamentu di l'alimentu ùn hè micca assai, chì deve esse designatu nutrimentu per questa tappa separatamente.
A. Diversi caratteristiche di a strata di 18-25 settimane: (Pigliate Hyline Gray com'è esempiu)
1. Upruduzzione d'ovau tassu hè aumentatu da 18 settimane à più di 92% à 25 simane d'età, aumentendu u tassu di produzzione d'ova da circa 90%, è u numeru di ova pruduciutu hè ancu vicinu à circa 40.
2. U pesu di l'ovu hà aumentatu da 14 grammi da 45 grammi à 59 grammi.
3. U pesu hè aumentatu da 0,31 kg da 1,50 kg à 1,81 kg.
4. Illuminazione aumentatu U tempu di illuminazione aumentatu da 6 ore da 10 ore à 16 ore.
5. L'ingaghjamentu mediu di l'alimentazione hà aumentatu da 24 grammi da 81 grammi à 18 simane à 105 grammi à 25 simane.
6. I ghjovanu ghjallini anu da affruntà diversi stresses di inizià a produzzione;
À questu stadiu, ùn hè micca realisticu di s'appoghjanu nantu à u corpu di u pollulu per aghjustà per risponde à i bisogni nutrizionali. Hè necessariu di migliurà a nutrizione di l'alimentu. A bassu cuncentrazione di nutrienti di l'alimentu è l'incapacità di aumentà l'ingaghjamentu di l'alimentu rapidamente pruvucarà l'alimentazione per fallu per mantene cù i bisogni di u corpu, risultatu in U gruppu di pollulu hà riserve d'energia insufficiente è crescita stunted, chì affetta u rendiment di a produzzione.
B. U dannu di una ingesta nutrizionale insufficiente
1. U dannu di energia insufficiente è intake aminoacidu
L'ingaghjamentu di l'alimentu di a strata aumenta lentamente da 18 à 25 settimane, risultatu in energia insufficiente è aminoacidi per risponde à i bisogni. Hè faciule d'avè un piccu bassu o nuddu di pruduzzione d'ova, invechjamentu prematuru dopu à u piccu, u pesu di l'ova, è a durata di a produzzione d'ova. Cortu, pesu di corpu più bassu è menu resistente à e malatie.
2. U dannu di l'ingesta insufficiente di calcium è fosforu
L'assunzione insufficiente di calciu è fosforu hè propensu à a curvatura di a chiglia, cartilagine, è ancu paralisi, sindromu di fatigue di a strata, è a qualità pobra di a cunchiglia d'ova in u stadiu più tardi.
Tempu di Postu: Mar-03-2022