Ùn importa micca u tipu di cani, a so lealtà è l'aspettu attivu sempre ponu purtà l'amatori di l'animali cù amore è gioia. A so lealtà hè indiscutibile, a so cumpagnia hè sempre benvenuta, guardianu per noi è ancu travaglianu per noi quandu hè necessariu.
Sicondu un studiu scientificu di u 2017, chì hà guardatu 3,4 milioni di Svedesi da u 2001 à u 2012, pare chì i nostri amici à quattru zampe anu veramente reduciu u risicu di malatie cardiovascular trà i pruprietarii di animali da 2001 à 2012.
U studiu hà cunclusu chì u risicu più bassu di malatie cardiovascular trà i prupietari di l'animali di e razze di caccia ùn hè micca solu per l'attività fisica aumentata, ma possibbilmente perchè i cani aumentanu u cuntattu suciale di i so patroni, o alterendu u microbioma bacteriale in l'intestini di i so patroni. I cani ponu cambià a terra in l'ambienti di a casa, espunendu cusì e persone à i batteri chì ùn anu micca scontru.
Questi effetti eranu ancu particularmente pronunzianu per quelli chì campavanu solu. Sicondu Mwenya Mubanga di l'Università di Uppsala è l'autore principale di u studiu, "In cunfrontu à i pruprietarii di cani unichi, altri avianu un risicu di morte 33 per centu più bassu è un risicu di 11 per centu di arrestu cardiacu.
Tuttavia, prima chì u vostru core salta un battitu, Tove Fall, autore anzianu di u studiu, aghjusta ancu chì ci ponu esse limitazioni. Hè pussibule chì e differenze trà i pruprietarii è i non-proprietari, chì esistevanu digià prima di cumprà u cane, puderianu influenzà i risultati - o chì e persone chì sò generalmente più attive tendenu ancu à piglià un cane in ogni modu.
Sembra chì i risultati ùn sò micca cusì chjaru cum'è prima parenu esse, ma in quantu à mè, hè bè. I prupietarii di l'animali amanu i cani per cumu si sentenu i prupietari è, benefici cardiovascular o micca, seranu sempre u top dog per i pruprietarii.
Tempu di post: 20-sep-2022