Lavà i denti hè trattamentu, spazzola i denti hè prevenzione
A parte più impurtante di a cura di a salute dentale di l'animali hè a spazzola. U spazzolamentu regulare di i denti di un cane ùn pò micca solu mantene i denti bianchi è fermi, ma ancu prevene parechje malatie dentali gravi mentre mantene u soffiu frescu.
Inoltre, i pruprietarii di animali ùn anu micca stabilitu a cuscenza di attente à a salute di i denti. Prima, aghju realizatu un sondaghju simplice nantu à 1000 pruprietarii di animali. À mezu à elli, menu di 0,1% lavavanu i denti di i so cani più di 3 volte à settimana, 10% spazzolavanu i denti 1-3 volte à settimana, è menu di 30% spazzolavanu i denti una volta à u mese. A maiò parte di i cani ùn lavate micca i denti.
In fattu, i denti impuri ponu causà abscess di gomma, inflammazioni gingival, etc. una volta chì u tartru hè furmatu, cundenserà in calculus dentale (a sustanza gialla tawny à a junction di denti è gengive), chì hè assai laboriosa per pulisce. In ogni casu, s'ellu hè ignoratu, u cucciolo hà da cumincià à perdiri i denti quandu hè ghjovanu, cusì a prutezzione di i denti deve principià da a zitiddina di u cucciolo. Stu tipu di prutezzione ùn hè micca efficace solu per manghjà un bastone di pulizia di denti. In generale, pulite i denti di u vostru cucciolo almenu duie volte à settimana.
Dui manere di lavà i denti di u vostru animali
1: Aduprate una spugna molle o una gasa sterilizzata per pulizziari i denti è e gengive di i vostri animali. U metudu hè simplice è faciule, è pò esse realizatu in ogni mumentu. Se i residui di l'alimentariu si trovanu in i spazii trà i denti, pinzalli cù unghji o pinzette per impediscenu u deterioramentu di l'alimentu residuale per un longu periodu di tempu da affettà a salute di i denti.
U prublema più grande cù stu metudu hè chì l'animali deve piglià l'iniziativa di cooperà cù u pruprietariu di l'animali. Di sicuru, s'ellu hè bonu, ùn ci hè micca prublema. Ma s'è u gattu o ghjacaru hà un malu umore, o piuttostu mori cà apre a bocca, ùn pruvate micca, altrimenti hè faciule fà chì e so mani sò morse.
2: U spazzole di denti speciale è a pasta di denti per l'animali sò listessi per e persone. U modu currettu di lavà i vostri denti avanti è avanti hè di spazzolà a superficia di i vostri denti delicatamente da cima à fondu. Ùn vogliu micca spazzolà tutti i vostri denti prima. Cumincià cù l'incisore canina fora, è cresce gradualmente u nùmeru di denti chì spazzolate quandu avete abituatu. A prima scelta hè una spazzola di denti speciale per l'animali. Se ùn pudete micca cumprà, pudete ancu aduprà una spazzola di denti per i zitelli per rimpiazzà. Fate attenzione à ùn fà a testa di spazzola troppu grande per evità l'abrasione di e gengive. Pudete sceglie una pasta dentale speciale per l'animali. Ùn aduprate mai a pasta di denti umana, perchè parechji ingredienti in a pasta di denti umani sò dannusu à i misgi è i cani. Ricertamenti, parechji amichi anu pruvatu assai prudutti chì ponu rimpiazzà a pasta di denti è anu ottinutu boni risultati, cum'è MAG alga in polvere, domajet gel è cusì.
Cumu fà a cooperazione cù a spazzola
Hè veramente difficiule di spazzolà i denti di u vostru animali. Eccu alcuni cunsiglii chì ponu aiutà.
1: In i primi tempi, tutti i misgi è i cani correranu à est à u Tibet perchè ùn sò micca abituati. I pruprietarii di animali anu da esse pazienti. Se u cane hè ubbidiente è cooperativu senza esse cattivu, una piccula ricumpensa deve esse datu dopu à spazzola i denti. A ricumpensa deve esse un alimentu micca morbidu, cum'è i biscotti, chì ùn anu micca ostruisce i denti.
2: Hè assai impurtante per fà un bonu travagliu di autoprotezzione. Se l'animali ùn hè micca ubbidiente, u pruprietariu di l'animali hà bisognu à fà un bonu travagliu di autoprotezzione. A nimu ùn li piace à l'altri per sbattà in a so bocca, cusì facenu i misgi è i cani. Hè megliu ùn spazzolà i denti di i cani sbarazzini cù una gasa o una spazzola di denti. Farà male s'ellu si arrabbianu è ti mordanu.
3: In faccia à l'animali disubbidienti chì si spazzanu i denti, hè megliu di sceglie un spazzola di denti cù un manicu longu, per ùn avè micca mette i vostri ditte in bocca. U metudu di spazzola di i denti hè u listessu. Semu devi esse nutatu chì a lunghezza di u manicu ùn hè micca faciule di cuntrullà, cusì ùn spazzola troppu veloce è troppu duru. Sè avete ferite parechje volte, pudete avè u timore di spazzola i denti.
4: Ogni volta chì vi lavate i denti, duvete lodalli è dà li spuntini chì ùn avete mai datu. In questu modu, hà da cunnessu lavà i denti cù manghjà cibi diliziosi. Ogni vota ti spazzola i denti, principiatu da i denti canini più periferichi, è cresce gradualmente u numeru di denti chì spazzolate dopu avè abituatu.
U gel di muzzica di cane hè ancu un bonu metudu per a pulizia di i denti, ma l'effettu hè luntanu da quellu di spazzola di i denti. Se ùn pulite micca i denti per un bellu pezzu, pò purtà à i petri di gomma, cusì pudete andà solu à l'uspidale per lavà i denti. U lavaggiu di i denti necessita l'anesthesia generale, cusì hè difficiule di risicà a vostra vita per pulisce dopu una certa età. A prevenzione di a malatia hè sempre megliu cà u trattamentu dopu a malatia!
Tempu di post: 25-06-2022