I minerali sò essenziali per a crescita è u sviluppu di i pollastri. Quandu ùn mancanu, i puddastri sò debilitati è facilmente infettati cù e malatie, soprattuttu quandu e galline chì ponenu ùn ponu micca deficienti in calcium, sò propensi à rachitisi è ponu ova di chjuche. Trà i minerali, u calciu, u fosforu, u sodiu è l'altri elementi anu u più grande effettu, cusì deve esse attentu à supplementà l'alimentazione minerale. Minerale cumuniPuddarualimentasò:
NNNe

(1) Conchiglia: cuntene più calciu è hè facilmente assorbita è utilizata da i pollastri, generalmente cuntendu da 2% à 4% di a dieta.
(2) Fattura d'osse: Hè riccu in fosforu, è a quantità di alimentazione cuntene 1% à 3% di a dieta.
(3) Polvere di cunchiglia d'ovu: simile à u polu di cunchiglia, ma deve esse sterilizata prima di manghjà.
(4) Polvere di calce: cuntene principalmente calciu, è a quantità di alimentazione hè 2% -4% di a dieta
(5) Polvere di carbone: pò assorbe parechji sustanzi è gasi dannosi in l'intestini di pollo.
Quandu i pollastri ordinali anu diarrea, aghjunghje 2% di l'alimentu à u granu, è cessate l'alimentazione dopu à vultà à a normale.
(6) Sand: principalmente per aiutà u pollulu à digerirà l'alimentazione. Una piccula quantità deve esse rationed in a razione, o sprinkled in terra per l'auto-alimentazione.
(7) A cendra di a pianta: hà un bonu effettu nantu à u sviluppu di l'osse di i pulcini, ma ùn pò micca esse alimentatu cù cendri di pianta fresca. Pò esse alimentatu solu dopu esse esposti à l'aria per 1 mesi. A dosa hè da 4% à 8%.
(8) Salt: Puderà aumentà l'appetite è hè benefica per a salute di i pollastri. In ogni casu, a quantità di alimentazione deve esse appruvata, è a quantità generale hè di 0,3% à 0,5% di a dieta, altrimente a quantità hè grande è faciule d'avvelenatu.


Tempu di post: 25-dic-2021