Antibioticu per l'animali è l'acelli di una nova generazione
I batteri patogeni sò periculosi è insidiosi: attaccanu senza nutà, agisce rapidamente è spessu a so azzione hè fatale. In a lotta per a vita, solu un aiutu forte è pruvucatu aiutarà - un antibioticu per l'animali.
In questu articulu, parlemu di infizzioni bacteriale cumuni in vacche, porchi è pollame, è à a fine di l'articulu vi scuprerete quale droga vi aiuterà à fà fronte à u sviluppu di sti malatie è cumplicazioni successive.
Cuntenutu:
1.Pasteurellosi
2.Micoplasmosi
3.Pleuropneumonia
4.Antibioticu per animali è uccelli -TIMI 25%
Pasteurellosi
Questa hè una malatia infizziosa chì affetta i bovini, i porchi è l'aviculture. In u nostru paese, hè spargugliatu in a zona media. A perdita finanziaria pò esse abbastanza alta, datu l'uccisione di l'animali malati è u costu di droghe per animali trattabili.
A malatia hè causata da Pasteurella multo-cida. Stu bacillu hè statu identificatu da L. Pasteur in 1880 - sta bacteria hè stata chjamata dopu à ellu pasteurella, è a malatia hè chjamata pasteurellosi.
Pasteurellosi in i porchi
U bacteriu hè trasmessu cuntagiosu (per u cuntattu cù un animali malatu o ricuperatu). I metudi di trasmissioni sò diffirenti: à traversu feces o sangue, cù l'acqua è l'alimentariu, per saliva. Una vacca malata excreta Pasteurella in u latte. A distribuzione dipende da a virulenza di i microorganismi, u statu di u sistema immune è a qualità di nutrimentu.
Ci hè 4 forme di u cursu di a malatia:
- ● Hyperacute - alta temperatura di u corpu, disruption di u sistema cardiovascular, diarrea sanguinosa. A morte accade in pochi ore cù insufficienza cardiaca rapida è edema pulmonare.
- ● Acute - pò esse manifestatu da edema di u corpu (aggrava à l'asfixia), danni intestinali (diarrea), danni à u sistema respiratorju (pneumonia). A frebba hè caratteristica.
- ● Subacute - carattarizatu da sintomi di rhinitis mucopurulent, artrite, pleuropneumonia prolongata, keratitis.
- ● Crònica - in u sfondate di un cursu subacutu, appare l'esgotazione progressiva.
À i primi sintomi, l'animali malatu hè postu in una stanza separata per a quarantena finu à 30 ghjorni. U persunale hè furnitu cù uniformi è scarpi amovibili per prevene a diffusione di l'infezzione. In a stanza induve i malati sò tenuti, a disinfezione obligatoria di ogni ghjornu hè realizata.
Cumu a malatia avanza in diverse spezie d'animali?
- ● Per i bufali, cum'è per i vacchi, un cursu agutu è di precauzione hè caratteristicu.
- ● L'ovini in u cursu agutu sò carattarizati da una frebba alta, edema di tissuti è pleuropneumonia. A malatia pò esse accumpagnata da mastite.
- ● In i porchi, a pasteurellosi si trova cum'è una complicazione da una infezzione virali precedente (influenza, erisipela, pesta). A malatia hè accumpagnata da septicemia hemorrhagic è danni pulmonari.
- ● In i cuniglii, un cursu agutu hè più spessu osservatu, accumpagnatu da sternute è discharge nasale, difficultà à respira, rifiutu di manghjà è acqua. A morte accade in 1-2 ghjorni.
- ● In l'acelli, i manifestazioni sò diffirenti - un individuu apparentemente sanu pò mori, ma prima di a morte l'acellu hè in un statu depressu, a so cresta torna blu, è in certi uccelli a temperatura pò risaltà à 43,5 ° C, a diarrea cù u sangue hè pussibule. L'acellu avanza a debulezza, u rifiutu di manghjà è di l'acqua, è u 3 ghjornu l'acellu mori.
L'animali recuperati acquistanu l'immunità per un periudu di 6-12 mesi.
A pasteurellosi hè una malatia infizziosa seria chì deve esse prevenuta, ma se l'animali hè malatu, u trattamentu antibioticu hè necessariu. Ricertamenti, i veterinari anu cunsigliatuTIMI 25%. Ne parleremu in più detail à a fine di l'articulu.
Micoplasmosi
Questu hè un gruppu di malatie infettive causate da a famiglia di bacteria Mycoplasm (72 spezie). Tutti i tipi d'animali di a splutazioni sò suscettibili, in particulare i ghjovani. L'infezzione hè trasmessa da un individuu malatu à un sanu per tosse è starnutu, cù saliva, urina o feci, è ancu in utero.
Segni tipici:
- ● ferita di e vie respiratorie superiore
- ● pulmonite
- ● abortu
- ● endometritis
- ● mastite
- ● animali morti
- ● artrite in i ghjovani animali
- ● keratoconjunctivitis
A malatia pò esse manifestata in diverse manere:
- ● in i bovini, a pneumoartrite hè osservata. E manifestazioni di ureaplasmosis sò caratteristiche di vacche. I vitelli neonati anu un poveru appetite, cundizione debilitatu, scarica nasale, zoppia, apparatu vestibular indebolitu, febbre. Certi vitelli anu l'ochji chjusi permanentemente, a fotofobia hè una manifestazione di keratoconjunctivitis.
- ● in i porchi, a micoplasmosi respiratoria hè accumpagnata da frebba, tosse, starnuti, è mucus nasali. In i purcelli, sti sintomi sò aghjuntu à a zoppia è a gonfiore di l'articuli.
- ● in i pecuri, u sviluppu di a pneumonia hè carattarizatu da una sibilanza ligera, tosse, secrezione nasale. Cum'è una complicazione, a mastite, i danni à l'articuli è l'ochji ponu sviluppà.
Sintomu di Mycoplasmosis - secrezione nasale
Ricertamenti, i veterinari anu cunsigliatu l'antibioticu animaliTilmicosin 25% per u trattamentu di mycoplasmosis, chì hà dimustratu un effettu pusitivu in a lotta contru Mycoplasma spp.
Pleuropneumonia
Una malatia bacteriana di i porchi causata da Actinobacillus pleuropneumoniae. Hè diffusa per via aerogena (aria) da porcu à porcu. U bovinu, l'ovini è i caprini ponu occasionalmente portanu a bacteria, ma ùn anu micca un rolu significativu in a diffusione di l'infezzione.
Fattori chì acceleranu a diffusione di pleuropneumonia:
- ● Densità eccessiva d'animali in a splutazioni
- ● Alta umidità
- ● Dustiness
- ● Alta concentrazione di ammonia
- ● Strain virulence
- ● PRRSV in a banda
- ● Rodenti
Forme di a malatia:
- ● Acute - un forte aumentu di a temperatura finu à 40,5-41,5 gradi, apatia è cyanosis. Da parte di u sistema respiratorju, i disturbi ùn ponu micca appare. A morte si verifica dopu à 2-8 ore è hè accumpagnata da difficultà di respirazione, scarica di spuma sanguinosa da a bocca è u nasu, u fallimentu circulatori provoca cianosi di l'arechje è u musu.
- ● Subacute è crònica - si sviluppa uni pochi settimani dopu à u cursu agutu di a malatia, carattarizata da un ligeru aumentu di a temperatura, una tossa ligera. A forma crònica pò esse asimptomatica
Un antibioticu per l'animali hè utilizatu per u trattamentu. U trattamentu prima hè iniziatu, u più efficace serà. I pazienti anu da esse in quarantena, furnitu cù nutrimentu adattatu, bevande abbundanti. A stanza deve esse ventilata è trattata cù disinfettanti.
In i bovini, a pleuropneumonia contagiosa hè causata da Mycoplasma mycoides subsp. A malatia hè facilmente trasmessa per l'aria à una distanza di 45 metri. A trasmissione per l'urina è i feci hè ancu pussibule. A malatia hè qualificata cum'è assai contagiosa. U rapidu sviluppu di a mortalità porta à grandi pèrdite di a banda.
Pleuropneumonia in i bovini
A malatia pò prucede in i seguenti cundizioni:
- ● Hyperacute - accumpagnatu da alta temperatura di u corpu, mancanza d'appetite, tosse secca, mancanza di respirazione, pneumonia è pleura, diarrea.
- ● Acute - sta cundizione hè carattarizata da a frebba alta, l'apparizione di sangue - purulente discharge da u nasu, una forte tosse prolongata. L'animali spessu si trova, ùn ci hè micca l'appetite, a lattazioni si ferma, e vacche incinte sò abortite. Sta cundizione pò esse accumpagnata da diarrea è perdi. A morte accade in 15-25 ghjorni.
- ● Subacute - a temperatura di u corpu aumenta periodicamente, ci hè una tosse, a quantità di latte in vacche diminuite
- ● Crònica - carattarizata da l'exhaustu. l'appetite di l'animali diminuite. L'apparizione di una tossa dopu avè bevutu acqua fridda o quandu caminava.
E vacche recuperate sviluppanu immunità à questu patogenu per circa 2 anni.
Un antibioticu per l'animali hè utilizatu per trattà a pleuropneumonia in i bovini. Mycoplasma mycoides subsp hè resistente à droghe di u gruppu di penicilline è sulfonamidi, è tilmicosin hà dimustratu a so efficacità per a mancanza di resistenza à questu.
Antibioticu per animali è uccelli -TIMI 25%
Solu un antibioticu d'alta qualità per l'animali pò trattà cù infizzioni bacteriale in una splutazioni. Parechji gruppi di droghe antibacteriali sò largamente rapprisentati in u mercatu di farmacologia. Oghje vulemu attirà a vostra attenzione à una droga di nova generazione -TIMI 25%
TIMI 25%hè un antibioticu macrolide cù un largu spettru d'azzione. Hè statu dimustratu per esse efficace contr'à i seguenti batteri:
- ● Staphylococcus aureus (Staphylococcus spp.)
- ● Streptococcus (Streptococcus spp.)
- ● Pasteurella spp.
- ● Clostridium spp.
- ● Arconobacteria (Arcanobacterium spp. O Corynebacterium),
- ● Brachispira - dissenteria (Brachyspira hyodysentertae)
- ● Clapidia (Clamydia spp.)
- ● Spirochete (Spirocheta spp.)
- ● Actinobacillus pleuropneumonia (Actinobacilius pleuropneumontae)
- ● Manchemia emolitica (Mannheimia haemolitic)
- ● Mycoplasma spp.
TIMI 25%hèprescritti per u trattamentu è a prevenzione di infizzioni di origine bacteriana in e seguenti malatie:
- ● Per i porchi cù infizzioni di e vie respiratorie cum'è micoplasmosi, pasteurellosi è pleuropneumonia
- ● Per i vitelli cù malatie respiratorii: pasteurellosi, micoplasmosi è pleuropneumonia.
- ● Per gaddini è altri acelli: cù micoplasma è pasteurellosi.
- ● À tutti l'animali è l'acelli: quandu una infizzione bacteriana hè cumminata in u sfondate di una malatia virali o infettiva trasferita, chì l'agenti causativi sò25%sensibule àtilmicosin.
A suluzione per u trattamentu hè preparatu ogni ghjornu, postu chì a so vita di a vita hè di 24 ore. Sicondu l'istruzzioni, hè diluitu in acqua è beie in 3-5 ghjorni. Per u periodu di trattamentu, a droga deve esse l'unica fonte di beie.
TIMI 25%, in più di l'effettu antibacterial, hà effetti antiinflamatori è immunomodulatori. A sustanza, entra in u corpu cù l'acqua, hè assorbita bè da u trattu gastrointestinali, entra rapidamente in tutti l'organi è tessuti di u corpu. Dopu à 1,5-3 ore, u massimu hè determinatu in u serum di sangue. Hè guardatu in u corpu per un ghjornu, dopu chì hè excreted in a bile è l'urina.
Questu articulu hè solu per scopi informativi. Per qualsiasi sintomi, vi cunsigliemu di cuntattà u vostru veterinariu per un diagnosticu precisu è a prescrizione di medicazione.
Pudete urdinà l'antibioticu per l'animali "TIMI 25%" da a nostra cumpagnia "Technoprom" chjamendu +8618333173951 or by emailing russian@victorypharm.com;
Tempu di pubblicazione: 24-novembre-2021