Decifrare u cumpurtamentu di u cane: U cumpurtamentu originale hè una scusa
1.Lick a manu o faccia di u vostru òspite
I cani spessu liccanu e mani o a faccia di i so patroni cù a so lingua, chì hè cunsideratu un signu d'affettu è di fiducia. Quandu un ghjacaru fa un sbagliu o hè turtatu, ponu avvicinà à u so patrone è liccate a manu o a faccia cù a so lingua per scusà è cercà cunsulazione. Stu cumpurtamentu riflette a dependenza di u cane à u pruprietariu è u desideriu di ottene u pirdunu è a cura di u pruprietariu.
2.Squat o bassu
Quandu i cani si sentenu spaventati, ansiosi, o culpèvuli, tendenu à s'accovaccia o calà a so postura. Stu gestu indica chì u ghjacaru hè turtatu è inseguru, forsi perchè u so cumpurtamentu hà pruvucatu risentimentu o punizioni da u so patrone. Aduttendu una postura bassa, u cane prova di trasmette à u patrone chì ellu hè dispiaciutu è vole esse pardunatu.
3. Mcuntattate l'ochji
U cuntattu visuale trà un cane è u so patrone hè una forma impurtante di cumunicazione è hè spessu interpretata cum'è una espressione di emozioni. Quandu un cane fa un sbagliu o si senti culpèvule, ponu inizià u cuntattu visuale cù u so patrone è dà un sguardu dolce è tristu. Stu tipu di cuntattu visuale mostra chì u cane hè cuscente di u so sbagliu è vole capisce è pirdunu da u so patrone.
4.Siate vicinu è snuggle
I cani spessu piglianu l'iniziativa di avvicinà è snuggle cù i so patroni quandu si sentenu disgraziati o culpabili. Puderanu appiccicà à a perna di u so pruprietariu o pusà nantu à a volta di u so pruprietariu in un tentativu di sprime a so scusa è u desideriu di cunsulazione per u cuntattu fisicu. Stu tipu di cumpurtamentu vicinu è snuggling riflette a dependenza di u cane è a fiducia in u pruprietariu, è ancu l'espressione di l'emozioni di u pruprietariu.
5. Offre ghjoculi o manciari
Certi cani offrenu i so ghjoculi o trattatu quandu si sentenu culpèvule o volenu appacià i so patroni. Stu cumpurtamentu hè statu interpretatu cum'è un tentativu di u cane per sprimà l'apologia è cercà u pirdunu da u so pruprietariu offrendu e so cose. I cani vedenu i so ghjoculi o tratta cum'è rigali, sperendu di allevà l'insatisfazione di i so patroni è ristabilisce l'armunia trà elli.
Postu tempu: Apr-19-2024