L'alimentazione di carne cruda à i cani puderanu sparghje i virus

 图片 1

1.Un studiu chì implicava 600 cani di animali sani hà revelatu un ligame forte trà a carne cruda è a presenza di e. Coli in i cicrieri di i cani chì hè resistente à l'Altibiu-Spectru In autri parambi, questu periculosu è batteri di l'uccidentale hà u putenziale per esse stanciatu trà l'omu è l'animali agriculi attraversu i cani crudi. Sta scuperta hè scumbulata è hè statu studiatu da un squadra scientifica di a squadra di l'Università di Bristol in u Regnu Unitu.

 

2.jordan sealey, un epizzo gometicu à l'Università di Bristol, hà dettu: "u nostru focus ùn hè micca à l'alimentu Cani incù in attenzione di i cani piscatori di i racconti di i cani."

 

I risultati di u studiu anu dimustratu una forte associazione trà i cani di alimentazione di una dieta cruda è i cani di cifrofloxacin-resistente à e. COLI.

 

In altre parolle, alimentendu a carne còdica à i cani, risicate di sparghje e batterie periculose è di l'uccasione trà l'omu è l'animali di a splutazioni. I scuperti scuriti i circadori à l'Università di Bristol in u Regnu Unitu.

 

"U nostru studiu ùn era micca focu annantu à l'alimentu cani cruda, ma nantu à ciò chì fessi per aumentà u risicu di i cani esercitevanu à droghe, -" espeggiògíologu genetici à l'Università di Bristol.

 

3. "I nostri risultati mostranu un ligame assai forte trà a carne cruda cunsumata da i cani è a so excrezione di ciprofloxacin-resistente E. Coli."

 

Basatu nantu à analisi fanciche è i questionarii da i pruprietarii di cani, cumprese a so dieta, altri cumpagni di l'animali, è u ghjocu hà truvatu un carattere pisante fattore per a resistente di l'antibioticu E. Coli.

 

Ciò chì ùn ci hè più, signora, signora inchiuni in cani rurali colti si sò infettati più probabili per esse infettati da una cepu più umanu, suggerimenti una strada più cumplessa.

 

I circadori dunque cunsiglianu fermamente chì i pruprietarii di u cane cuncidenu i so animali domestici cù una dieta allevamenti micca artigianali per riduce l'usu di l'antibiotica.

 

Matthew Avison, un bactacia

 

E. Coli hè parte di un microbioma sanu in umani è animali. Mentre a maiò parte di e strazi sò innocu, alcune ponu causà prublemi, in particulare in e persone cun sistemi di immune debilitati. Quandu l'infezzioni accade, soprattuttu in i tessuti cum'è u sangue, ponu esse periculi per a vita è esige trattamentu d'emergenza cù antibiotici.

 

A squadra di ricerca crede chì capisce cumu a salute d'omu, l'animali è l'ambiente sò interconnetti sò cruciali per cuntrullà megliu è trattà l'infizioni causate da e. Coli.


Tempu post: Dec-20-2023