L'alimentazione di carne cruda à i cani pò sparghje virus periculosi
1.Un studiu chì implica 600 cani di animali sani hà revelatu un forte ligame trà l'alimentazione di carne cruda è a prisenza di E. coli in l'excrementi di i cani chì hè resistente à l'antibiotico ciprofloxacin di largu spettru. In altre parolle, sta bacteria periculosa è difficiuli di tumbà hà u putenziale di esse sparghje trà l'omu è l'animali di a splutazioni attraversu a carne cruda alimentata à i cani. Sta scuperta hè chocante è hè stata studiata da una squadra di ricerca scientifica di l'Università di Bristol in u Regnu Unitu.
2.Jordan Sealey, un epidemiologu geneticu in l'Università di Bristol, hà dettu: "U nostru focusu ùn hè micca nantu à l'alimentu di cane crudu stessu, ma nantu à quali fattori ponu aumentà u risicu di i cani chì sparghjenu E. coli resistente à a droga in i so feci".
I risultati di u studiu dimustranu una forte associazione trà l'alimentazione di i cani cù una dieta cruda è i cani excreted E. coli resistente à ciprofloxacin.
In altre parolle, alimentandu carne cruda à i cani, risicate di sparghje battìri periculosi è difficiuli di tumbà trà l'omu è l'animali agriculi. A scuperta scunnisciuta i circadori di l'Università di Bristol in u Regnu Unitu.
"U nostru studiu ùn era micca focu annantu à l'alimentu crudu per i cani, ma nantu à quali fattori puderanu aumentà u risicu di l'excrete di i cani E. coli resistenti à a droga in i so feci", dice Jordan Sealey, un epidemiologu geneticu in l'Università di Bristol.
3. "I nostri risultati mostranu un ligame assai forte trà a carne cruda cunsumata da i cani è a so excrezione di E. coli resistente à ciprofloxacina".
Basatu nantu à l'analisi fecale è i questionarii di i patroni di i cani, cumprese a so dieta, altri cumpagni d'animali, è ambienti di caminari è di ghjocu, a squadra hà truvatu chì manghjà solu carne cruda era un fattore di risicu significativu per l'excrezione di E. coli resistente à l'antibiotici.
In più, i ceppi di E. coli cumuni in i cani rurali currispondenu à quelli chì si trovanu in i bovini, mentre chì i cani in i zoni urbani eranu più probabili di esse infettati cù ceppi umani, chì suggerenu una via più cumplessa d'infezzione.
I circadori per quessa ricumandenu fermamente chì i pruprietarii di cani cunsidereghjanu furnisce i so animali cù una dieta micca cruda è incuraghjenu i pruprietarii di bestiame à piglià misure per riduce l'usu di antibiotici in e so splutazioni per riduce u risicu di resistenza à l'antibiotici.
Matthew Avison, un bacteriologu moleculare di l'Università di Bristol, hà dettu ancu: "Limite più stretti deve esse stabilitu nantu à u numeru di batteri permessi in carne cruda, piuttostu cà in carne cotta prima di cunsumu".
E. coli hè parti di un microbioma intestinale sanu in l'omu è l'animali. Mentre a maiò parte di i ceppi sò innocu, certi ponu causà prublemi, soprattuttu in e persone cun sistemi immune debilitatu. Quandu l'infizzioni si verificanu, in particulare in tissuti cum'è u sangue, ponu esse periculosi per a vita è necessitanu trattamentu d'urgenza cù antibiotici.
U gruppu di ricerca crede chì capisce cumu a salute di l'omu, l'animali è l'ambiente sò interconnessi hè cruciale per cuntrullà megliu è trattà l'infizzioni causati da E. coli.
Tempu di Postu: Dec-20-2023