D'estate, e galline chì ponenu parenu pruduce menu ova per via di sti trè aspetti
1.fattori nutrizionali
Si riferisce principalmente à a mancanza di nutrizione in l'alimentu o à un rapportu irragionevuli, se l'alimentazione hè alimentata in modu eccessivu per l'animali, ci saranu troppu grandi o pruduceranu ova di doppiu ghjuvellu, è facenu a rumpitura di a tromba di Falloppiu. A mancanza di vitamine in l'alimentu, cum'è vitamina A, vitamina D è vitamina E, pò ancu causà a malattia. Soprattuttu d'istate, cresce u metabolismu di e galline chì pusanu è cresce ancu a dumanda di nutrimentu. U raportu di manghjà irragionevuli hè più propensu à purtà à salpingite, chì cunducerà direttamente à a calata di u tassu di stesa di e galline chì stanu.
2. fattori di gestione
In estate, e condizioni sanitarie di u gallinaghju saranu assai testate. E cundizioni sanitarie povere di a gallina cunduceranu à a ripruduzzione è a ripruduzzione di un gran numeru di microorganismi patogeni in a gallina, chì inquinerà a cloaca di e galline chì ponenu è causanu salpingite dopu chì i batteri anu invadutu a tromba di Falloppiu, purtendu à a diminuzione Tuttavia, in estate, e galline chì ponenu sò estremamente sensibili à i cambiamenti in l'ambiente esternu. Se una gestione impropria hè effettuata durante u periodu di stesa, cum'è a cattura di galline, u rifornimentu, l'immunizazione, l'acqua tagliata, stranieri o animali chì entranu in u gallinaghju, sonu è culore anormali, ecc., Tutti causeranu una risposta à u stress di e galline è portanu à una calata di a stesa.In più, u principiu di stesa è u periodu di punta di stesa sò ancu un forte stress per e galline stenditrici, dunque u tassu stagnante di e galline stendenti serà ancu instabile.
3. Prevenite l'invasione di i patogeni
Tutti i virus causeranu a diminuzione di a percentuale di stesa è di a qualità di l'ovu di e galline chì stanu. U virus più seriu hè u virus di l'influenza, chì hà una forte affinità per a tromba di Falloppiu è pò causà edema in a tromba di Falloppiu, in particulare a glàndula shell. Una volta infettatu, hè difficiule di caccià cumpletamente u virus in a tromba di Falloppiu è causà gravi danni.
Infezioni batteriche, di e quali Salmonella hè a più seria, ponu influenzà a secrezione nurmale di l'ormoni è impedisce à i ghjallini di pone l'ova;
Infezzione da Chlamydia, a Chlamydia cunducerà à una degenerazione folliculare di a tromba di Falloppiu, manifestata cum'è cisti vesiculari nantu à a superficia mucosa di u mesenteria, lamina di tubu di Falloppiu è rigonfiamentu, risultendu in una ovulazione senza ovulazione è un lentu aumentu di a pruduzzione di uova.
I trè aspetti sopra riprisentati sò u principale culpevule di a calata di e galline chì ponenu, dunque duvemu fà e seguenti misure in l'estate.
Per rinfurzà a gestione di l'alimentazione, riduce l'occorrenza di vari stress.
A densità d'alimentazione adatta deve esse cuntrullata per evità l'affullamentu di e galline durante u periodu di stesa.
Cuntrolla a temperatura è l'umidità in casa, rinforza a ventilazione è a ventilazione, è scarica puntualmente i gasi dannosi in casa
Tempu di posta: Jul-26-2021