NEWS8
L'industria di l'animali di a Cina, cum'è quella di parechje altre nazioni asiatiche, hè esplosa in l'ultimi anni, alimentata da una ricchezza aumentata è una diminuzione di a natalità. I mutori chjave sottumessi à l'industria di l'animali in espansione in Cina sò millennials è Gen-Z, chì sò nati per suprattuttu durante a Politica di u Figliolu. I più ghjovani cinesi sò menu disposti à diventà genitori cà e generazioni precedenti. Invece, preferanu suddisfà i so bisogni emotivi mantenendu unu o più "bambini di fur" in casa. L'industria di l'animali di a Cina hà digià superatu i 200 miliardi di yuan annu (circa 31,5 miliardi di dollari americani), attinendu numerosi imprese domestiche è straniere per entra in u settore.

Una crescita di paw-sitive in a pupulazione di l'animali di a Cina
In l'ultimi cinque anni, a pupulazione urbana di animali domestici in Cina hè cresciutu di quasi 50 per centu. Mentre a pruprietà di certi animali tradiziunali, cum'è pesci d'oru è uccelli, hè cascata, a popularità di l'animali furry hè stata alta. In u 2021, circa 58 milioni di misgi campavanu sottu u listessu tettu cum'è l'omu in e famiglie urbane di a Cina, superendu i cani per a prima volta. U riflussu di a mania di i cani hè stata principalmente causata da e regulazioni di cuntrollu di cani implementate in parechje cità chinesi, cumprese a pruibizione di i cani di grande razza è a frenu di a caminata di i cani in u ghjornu. I misgi domestici di culore di ginger si trovanu più altu trà tutte e razze di gatti per l'ammiratori felini in Cina, secondu un sondaghju di pupularità, mentre chì l'Husky Siberian era a spezia di cane più famosa.

L'ecunumia prusperante di l'animali
U mercatu di l'alimentariu è di l'approvvigionamentu di l'animali di a Cina hà avutu una crescita spettaculare. L'amatori di l'animali di l'oghje ùn cunsidereghjanu più i so amichi furry cum'è solu animali. Invece, più di u 90 per centu di i pruprietarii di l'animali trattanu i so animali cum'è famiglia, amichi o ancu zitelli. Quasi un terzu di e persone cù animali domestici hà dettu chì anu passatu più di u 10 per centu di u so salariu mensuale nantu à i so amichi à quattru zampe. I cambiamenti di percepzioni è a vuluntà crescente di spende in e famiglie urbane anu ignitu u cunsumu di l'animali in Cina. A maiò parte di i cunsumatori cinesi cunsidereghja l'ingredienti è a palatabilità più cruciali in a scelta di l'alimenti per animali. Marchi stranieri cum'è Mars anu guidatu u mercatu di l'alimenti per animali domestici in Cina.
I prupietari di l'animali di l'oghje ùn sò micca solu furnisce i so animali cù alimenti di alta qualità, ma ancu cura medica, trattamenti di salone di bellezza, è ancu divertimentu. I pruprietarii di gatti è di cani anu spesu rispettivamente una media di 1,423 è 918 yuan in fatture mediche in 2021, quasi un quartu di a spesa tutale per animali domestici. Inoltre, l'amatori di l'animali di a Cina anu spesu ancu una quantità considerableu di soldi in dispositivi intelligenti per animali domestici, cum'è scatuli intelligenti, ghjoculi interattivi è wearables intelligenti.

via:https://www.statista.com/


Tempu di Postu: Nov-29-2022