L'Autorità Europea di Sicurezza Alimentare (EFSA) hà publicatu pocu un rapportu chì delinea a situazione di l'influenza aviaria da marzu à ghjugnu 2022. L'influenza aviaria altamente patogena (HPAI) in 2021 è 2022 hè a più grande epidemia osservata finu à a data in Europa, cun un totale di 2 398 pollame. epidemie in 36 paesi europei, 46 milioni di uccelli abbattuti in istituzioni affettati, 168 detecati in uccelli captive, 2733 casi di influenza aviaria altamente patogena sò stati rilevati in uccelli salvatichi.
A Francia hè stata a più dura da l'influenza aviaria.
Tra u 16 di marzu è u 10 di ghjugnu 2022, 28 paesi di l'UE/EEE è u Regnu Unitu anu signalatu 1 182 incidenti di teste di virus HPAI chì implicanu vola (750), uccelli salvatichi (410) è uccelli allevati in captive (22). Duranti u periodu di rapportu, 86% di i focu di pollame sò dovuti à a trasmissione di virus HPAI da a splutazioni à a splutazioni. Francia conta per u 68 per centu di u focu tutale di pollame, l'Ungheria per u 24 per centu è tutti l'altri paesi affettati per menu di u 2 per centu ognunu.
Ci hè un risicu di trasmissione di infezzjoni in animali salvatichi.
U più altu numeru di avvistamenti rappurtati in uccelli salvatichi hè statu in Germania (158), seguita da l'Olanda (98) è u Regnu Unitu (48). La persistance observée du virus de l'influenza aviaire (H5) hautement pathogène chez les oiseaux sauvages depuis l'onde épidémique 2020-2021 suggère qu'il pourrait être devenu endémique dans les populations d'oiseaux sauvages d'Europe, ce qui signifie que l'IAHP A (H5) présente des risques pour la santé des volailles, des humains et de la faune sauvage. in Auropa restanu annu, U risicu hè più altu in u vaghjimu è l'invernu. A risposta à sta nova situazione epidemiologica include a definizione è l'implementazione rapida di strategie di mitigazione HPAI apprupriate è sustenibili, cum'è misure di biosecurità adattate è strategie di surviglianza per misure di rilevazione precoce in diversi sistemi di produzzione di pollame. Strategii di mediu - à longu andà per riduce a densità di pollame in i zoni d'altu risicu anu ancu esse cunsideratu.
Casi internaziunali
I risultati di l'analisi genetica indicanu chì u virus chì circula in Europa appartene à u clade 2.3.4.4B. I virus altamente patogeni di l'influenza aviaria A (H5) sò stati ancu identificati in spezie di mammiferi salvatichi in Canada, i Stati Uniti è u Giappone è anu dimustratu marcatori genetichi adattati per riplicà in i mammiferi. Dapoi l'ultimu rapportu hè statu liberatu, quattru infizzioni umani A(H5N6), dui A (H9N2) è dui A (H3N8) sò stati signalati in Cina, è un casu A (H5N1) hè statu signalatu in i Stati Uniti. U risicu di l'infezzione hè statu valutatu per esse bassu in a pupulazione generale di l'UE / EEA è da bassu à moderatu trà i cuntatti occupazionali.
Avvisu: U copyright di stu articulu appartene à l'autore originale, è qualsiasi publicità è scopi cummirciali sò pruibiti. Se si trova una violazione, a cancelleremu in u tempu è aiuteremu i titulari di copyright à salvaguardà i so diritti è interessi.
Tempu di Postu: Aug-31-2022