Sapete se u vostru gattino avia bisognu di slim down? I misgi grassi sò cusì cumuni chì ùn puderebbe mancu capisci chì u vostru hè in u latu corpu. Ma i misgi in sovrappeso è obesi superanu avà quelli chì anu un pesu sanu, è i veterinari vedenu ancu più misgi super-obesi.
"U prublema per noi hè chì ci piace à sguassate i nostri misgi, è i misgi piace à manghjà, cusì hè faciule d'overfeed un pocu", dice Philip J. Shanker, DVM, pruprietariu di The Cat Hospital in Campbell, CA.
Hè qualcosa da piglià in seriu. Ancu solu un paru di libbra extra pò fà chì a vostra petite hè più prubabile di avè qualchì problema di salute, cum'è a diabetes mellitus 2, è peghju l'altri, cum'è l'artrite. Puderà ancu impediscenu di sguassate bè. Mantene l'eccessu di pesu duverà purtà à un gattu più sanu è più felice.
Peso ideale per i misgi
A maiò parte di i misgi domestici duveranu pisà circa 10 liri, ma pò varià per razza è quadru. Un gattu siamese pò pisà menu di 5 liri, mentre chì un Maine Coon pò esse 25 liri è sanu.
U vostru veterinariu pò fà sapè se u vostru ghjattu hè sovrappesu, ma ci sò qualchi signali chì pudete cercà per sè stessu, dice Melissa Mustillo, DVM, veterinaria in A Cat Clinic in Maryland. "I misgi duveranu avè quella figura di clessidra quandu li fighjate, ùn deve micca avè una pancia caduta chì pende, è duvete esse capace di sente e so coste", dice. (Ci hè un'eccezzioni: un gattu chì era obesu hà prubabilmente ancu una "ventre saggy" dopu a perdita di pisu).
Cumu mantene a libbra
I veterinari dicenu chì l'aumentu di pesu di i misgi di solitu si riduce à u tipu è a quantità di l'alimentu chì sò alimentati, inseme cù un vechju annoiatu.
"Quandu sò annoiati, pensanu:" Puderaghju ancu andà à manghjà. ... Oh, fighjate chì ùn ci hè micca manghjà in a mo ciotola, aghju da disturbà a mamma per più cibo ", dice Mustillo.
È quandu si lamentanu, parechji prupietari cedenu per mantene i so animali cuntenti.
Ma hè pussibule prevene o frenà l'aumentu di pisu:
Sustituisci l'alimentu seccu cù conserve, chì tende à avè più proteini è menu carbuidrati. L'alimentu in conserve hè ancu un bonu modu per stabilisce l'ora di manghjà distinta per a vostra mascota. Parechji misgi guadagnanu pesu quandu i pruprietarii lascianu fora una ciotola di crocchette secche per pudè manghjà tuttu u ghjornu.
Tagliate i dolci. I misgi facenu cusì bè cù altre ricumpensa, cum'è u tempu di ghjocu cun voi.
Fate u vostru ghjattu travaglià per u so alimentu. I veterinari anu truvatu chì i misgi sò più sani è più calmi quandu i so patroni utilizanu "puzzle di l'alimentariu", chì u gattu deve rottà o manipule per sguassà i tratti. Pudete ammuccià un pocu in i compartimenti di una scatula di vinu o tagliate unu o più buchi chjuchi in una buttiglia di plastica è riempia cù crostini. I puzziche rallentannu u so manghjà mentre appughjate in i so instinti naturali per caccia è foraggi.
Se tenete più di un ghjattu, pudete avè bisognu di alimentà u ghjattu soprapesu in una stanza separata o mette l'alimentu di u ghjattu di pisu sanu in altu induve u ghjattu grassu ùn pò micca andà.
Cunsiderate l'usu di un alimentatore di microchip per animali, chì rende l'alimentu solu dispunibule per l'animali chì hè registratu à quellu alimentatore. Ci sò ancu tags di collar speciale chì sò una alternativa se a vostra petite ùn hà micca un microchip.
Prima di mette u vostru ghjattu nantu à una dieta, pigliate per un esame fisicu per verificà chì ùn anu micca un prublema medica sottostante. Puderia esse abbastanza per rimpiazzà a pastura tutta a ghjurnata nantu à croquette cù pasti definiti. Ma un gattu più pesante pò avè bisognu di cambià à l'alimentu di dieta in conserve o una dieta di prescription special chì hà più proteini, vitamini è minerali per caloria.
Siate pazienti, dice Mustillo. "Se u vostru scopu hè [u vostru gattu] perde una libbra, puderia piglià un bonu 6 mesi, forse finu à un annu. Hè assai lentu. "
È ùn ti paura micca se u vostru gattino hè da u latu curvy, Shanker dice. U vostru veterinariu pò aiutà.
"Se u ghjattu hè un pocu cumpletu, ùn significa micca chì moriranu di malatie cardiache", dice.
Una cosa da ricurdà: Ùn fate mai a fame u vostru gattu. I misgi, in particulare i più grossi, ponu andà in fallimentu di u fegatu s'ellu ùn manghjanu ancu per un paru di ghjorni.
Tempu di post: 20-sep-2024