page_banner

nutizie

1. L'INVERNU CAUSA A MANCA DI LUMI
Dunque, se hè invernu, avete digià capitu u vostru numeru. Parechje razze cuntinueghjanu à stallà tutta l'inguernu, ma a pruduzzione rallenta assai.
Una ghjallina hà bisognu di 14 à 16 ore di luce di ghjornu per fà un solu ovu. À l'invernu, pò esse furtunata s'ella riceve 10 ore. Hè un periodu naturale di rallentamentu.
Parechje persone amanu aghjunghje una luce supplementare, ma sceltu ancu di ùn fà micca. Credu chì e ghjalline sò pensate per avè sta diminuzione. In ultimamente, micca cumplementà cù a luce permette à l'ovu di puddastru di sparghje per più anni.
Infine, tocca à voi di decide se vulete integrallu. Basta à tene à mente chì i cambiamenti di u tempu è di a luce ponu purtà à una calata di a pruduzzione d'ove.
2. ALTE TEMPERATURE
A temperatura, cum'è a luce, hè un fattore tamantu in a pruduzzione d'ove di e vostre galline. Sì avete un sùbitu piccu di temperatura, e galline ponu piantà di mette l'ova. E nostre zitelle tendianu à disgustà qualcosa di circa 90 gradi. Ùn li rimpruveraghju micca!
In listessu modu, i ghjorni veramente freddi ponu causà una diminuzione di a produzzione d'ova. E vostre galline anu da adattassi à a temperatura.
3. PROBLEMI DI DIETA
S'ellu ùn hè micca u tempu d'invernamentu, u vostru prossimu passu duveria esse di cunsiderà e vostre alimentazioni è e scelte supplementari. I pollastri anu bisognu di una dieta costante di alimenti freschi è acqua. Se vi site scurdatu di nutrisce e vostre ghjalline per un ghjornu o dui (l'omu facenu queste cose), e galline ponu piantà di pone tuttu.
Se u vostru prugramma d'alimentazione ùn hè statu disturbatu, un altru bonu passu hè di assicurà chì e vostre galline manghjinu cibu di qualità. Anu ancu bisognu d'avè un accessu regulare à i greens è foraghjendu per bug.
Ancu s'ellu hè divertente, evite micca dà troppu manghjate. Li pò impedisce di manghjà i so alimenti sani. Invece, mandate i zitelli à tirà erbaccia per nutrisce à e ghjalline. Hè esse pruduttivu!
E ghjalline anu bisognu di una dieta equilibrata, cum'è tè è eiu! Hanu bisognu di avè quantità adatte di proteine, calciu è sale. Arricurdatevi, l'acqua dolce hè cruciale per a produzzione d'ova.
4. GALLINETTE DI BROODY
Amu una gallina brodu, ma sta brusgiata ferma a produzzione d'ova. Invece di pone ovi, a to ghjallina hè oramai cuncintrata nantu à a difesa è a cova di l'ove per i prossimi 21 ghjorni o più.
Pudete pruvà à rompe una gallina di a so crudità, ma preferiscu solu lasciarla andà. A brodicità hè un ottimu modu per creà una banda autosufficiente. Inoltre, pò piglià ghjorni o una settimana per rompe a brosità. Lascià cova l'ova hè menu travagliu per voi!
5. TEMPU DI MULTING
E vostre ragazze sembranu improvvisamente semplicemente brute? Puderia esse u tempu per a muta falata. U moltu hè nurmale, ma spessu parenu cum'è s'elli avianu qualchì ghjornu duru. Ùn hè micca un mumentu quandu a vostra banda di polli pare u megliu.
U moltu hè quandu e vostre ghjalline lampanu e so vechje piume è ne crescenu di novi. Cum'è a vi pudete immaginà, ci vole assai energia è tempu per una gallina per cresce e piume nove. Certe volte, per cumpensà a ventosa d'energia, e galline smetteranu di mette l'ove.
Ùn v'inchietate; a muta serà finita prestu, è l'ovu ricumincierà prestu! Molting va spessu cù i cambiamenti di stagione. E nostre ghjalline tendenu à mute versu u vaghjimu o a fine di l'estate.
6. L'età di e to galline
E Galline ùn poneranu micca ove di manera ferma per tutta a so vita. À un certu puntu, entri in pensione di pullastru, o cusì u chjamu. E galline stanu di modu regulare trà sei à nove mesi (dipende da a razza) finu à 2 anni.
Ùn v'inchietate; e ghjalline ponenu ova dopu à dui anni, ma tende à rallentà. Ùn hè micca anormale per i ghjaddini à pusà finu à 7 anni. Avemu gaddini chì anu quattru è cinque anni chì stanu sempre à pusà fermu, ma micca ogni ghjornu.
Tocca à voi se vulete mantene i pollastri chì sò entrati in pensione di depunimentu d'ova. Sì avete solu spaziu per una piccula banda, pò esse difficiule di tene un pollu chì ùn hè micca pruduttivu. Hè una decisione individuale; ùn ci hè risposta ghjusta è sbagliata!
7. E PESTE È E MALATTIE INVADENU
Un altru mutivu maiò chì e vostre galline anu smessu di mette l'ova hè chì ci hè una pesta o una malattia chì disturbanu a vostra banda. I dui prublemi più cumuni sò i pidocchi è l'acari. Una infestazione veramente pessima pò impedisce à una banda di pone di modu regulare.
Ci hè qualchì segnu chì a vostra banda hè malata. Eccu alcune cose da identificà:
● Cacca anormale
● Micca pone ovi
● Tussà o fà rumuri strani
● Smette di manghjà o di beie
● E ghjalline ùn ponu stà in piedi
I raffreddori in i pollastri producenu spessu slim in a zona di u nasu. I polli respireranu cù a bocca aperta per via di u bloccu di u nasu. Puderete rimarcà chì i so pettini diventanu pallidi o pruriti costanti.
8. CAMBIAMENTI IN RUTINA E VITA

E ghjalline sò cum’è i zitelli; amanu a rutina è l'abitudini. Se cambiate a so rutina, a produzzione d'ova puderia cambià. Cambià o riprogettà a so cuperazione pò disturbà a produzzione. Avemu aghjustatu un aghjuntu è muvimu a so corsa; à e nostre ghjalline ùn li piacia tantu qualchì ghjornu!
Un altru cambiamentu puderia esse quandu introducite novi polli à a banda. Certe volte, e galline faranu una greva è smetteranu di mette l'ove. Cumu osate aghjunghje novi pollastri! Per furtuna, e ghjalline si adatteranu se li date qualchì ghjornu o simana.
9. PREDATORI
Ci hè una chance chì e vostre zitelle ponenu ova, ma un predatore li manghja. I predatori amanu l'ova fresca quant'è noi. I serpi sò famosi per manghjà ova. Vi pò dà un spaventu per truvà un serpu in a vostra scatula di nidificazione.
Se pensate chì questu hè u vostru prublema, u megliu passu hè di capisce cumu a prova di predatori a vostra coop. Pruvate à aghjunghje più stoffa di hardware, rete in più è chjude tutti i buchi induve puderianu entra. Questi predatori sò chjuchi è intelligenti!


Tempu di posta: 01-Jun-2021