♦ Doxycycline hè un antibioticu largu spettru cù una azione bacteriostatica o bacteriocida secondu a dosa utilizata.Havi un assorbimentu eccellente è una penetrazione tissutale, superiore à a maiò parte di l'altri tetracicline.Hè attivu contr'à i batteri Gram-negativi è Gram-positivi, rickettsiae, mycoplasmas, chlamydia, actinomyces è certi protozoa.
♦ A colistina hè un antibioticu bactericida attivu contru i batteri Gram-negativi (es.E. coli, Salmonella, Pseudomonas).A resistenza hè assai bassa.L'absorzione da u trattu gastrointestinali hè povira, risultante in alta concentrazione in l'intestini per u trattamentu di infizzioni intestinali.
♦ L'associu di i dui antibiotici mostra una attività eccellente contr'à infizzioni sistemichi, è ancu contru infizzioni gastrointestinali.Per quessa, DOXYCOL-50 hè particularmente cunsigliatu per a medicazione di massa in circustanze chì necessitanu un approcciu profilatticu o metafilatticu largu (per esempiu, situazioni di stress).
♦ Trattamentu è prevenzione di: Vitelli, agnelli, porchi: infizzioni respiratorii (per esempiu, bronchopneumonia, pneumonia enzootica, rinite atrofica, pasteurellosi, infezioni di Haemophilus in i porchi), infizzioni gastrointestinali (colibacillosi, salmonellosi), edema settica in pignolosi.
♦ Per Poultry: infizzioni di i tratti respiratori superiori è sacchi d'aria (coryza, CRD, sinusite infizziosa), infizzioni di E. coli, salmonellosi (tifosa, paratifosa, pullorose), colera, enteritis aspecific (malattia di pettine blu), chlamidiosis (psitacosis). ), speticemia.
♦ Amministrazione orale
♥ Vitelli, agnelli, porchi: Trattamentu: 5 g di polveri per 20 kg di p.c. per ghjornu per 3-5 ghjorni
♥ Prevenzione: 2,5 g di polvere per 20 kg di peso per ghjornu
♥ Pollame: Trattamentu: 100 g di polvera per 25-50 litri d'acqua potabile
♥ Prevenzione: 100 g di polvere per 50-100 litri d'acqua potabile
♦ EFFETTI INDESIRABLE-Tetracyclines raramente induce reazzioni allergii è disturbi gastrointestinali (diarrea).
♦ CONTRA-INDICAZIONI - Ùn aduprate micca in animali cù una storia precedente di ipersensibilità versu tetracyclines.
♦ Ùn aduprate micca in i vitelli ruminanti.